Gå til innhold

Jeg er så vannvittig lei av livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 barnsmor med en mann som reiser mye. Har mer eller mindre ingen venner,minstemann er 1,5 år og har ikke hatt en venninne som har vært på besøk og sett barnet. Er arbeidsløs og livet suger generelt. Søker på det som er av jobber,men det er lite. Har lite familie rundt med ,og moren min er en halv psykopat fitte. Har mer eller mindre aldri barnepass ,så kjærestetid vet jeg ikke hva er. Økonomien er heller ikke så mye å skryte av,meg vi klarer oss. I tillegg er jeg litt overvektig,men er vanskelig å gjøre noe med det siden jeg er med barna stort sett hele tiden. Går turer og er nøye med kostholdet,men det hjelper ikke. Ikke hjelper det heller at hver gang jeg er i kjelleren trøstespiser jeg som en idiot. Herregud,måtte bare få det ut. Dette suger og ingenting med livet frister lengre.

Anonymous poster hash: 29d14...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Høres trist ut.

Om du vil trille tur med minste så bor jeg i Jessheimsområdet. Min er 20 måneder og jeg går fortsatt hjemme.

Anonymous poster hash: 4705a...e8c

Skrevet

Takk for tilbudet,skulle jeg gjerne gjort,menn jeg bor 100 mil unna 😓

Skrevet

Hvor bor du da?

Anonymous poster hash: a4fa9...dac

Skrevet

Hvis mannen din likevel er mye ute og reiser i jobben, hvorfor bor dere da på et sted der du har så lite nettverk? Da kan dere jo bo "hvor som helst"? Og hvorfor får han ikke økonomisk kompensasjon for alt det ubekvemme med reisingen?

Anonymous poster hash: 770a5...664

Skrevet

Si hvor du bor så kanskje du får en venn herfra :) bor 60 mil fra jessheim, nordover 👍🏻

Anonymous poster hash: 185f9...47a

Skrevet

Har du mulighet for å finne på noe sosialt, som å bli med på svømming eller lignende du liker mens barna er i barnehagen? Finner kanskje noen venner gjennom hobby?

Anonymous poster hash: a4fa9...dac

Skrevet

Vi bor her fordi 2 av barna går skolen her,og all reisingen er frivillig for å få det økonomiske til å gå opp. Så å flytte ville ikke være "lønnsomt". Bor på ett lite sted,så om jeg skriver by er det nokk flere som kan kjenne meg igjen er jeg redd. 😯

Skrevet

Vi bor her fordi 2 av barna går skolen her,og all reisingen er frivillig for å få det økonomiske til å gå opp. Så å flytte ville ikke være "lønnsomt". Bor på ett lite sted,så om jeg skriver by er det nokk flere som kan kjenne meg igjen er jeg redd. 😯

Hvilket fylke da?

Anonymous poster hash: 29724...e8e

Skrevet

Nordland.

Skrevet

Siden dere har 3 barn må det være mulig å bli kjent med foreldrene til venner av dine barn? Jeg har 4 barn,og bor på et lite sted,men jeg ble kjent med mange gjennom barna. Så mine nærmeste venner er nå de jeg fikk gjennom barselgrupper og FAU/SU. Man må være litt utadvendt og frempå! Venner/sosial omgang er jo det viktigste etter familie!!! Lykke til! Skulle gjerne kommet på besøk,men vi bor i hver vår ende av landet. Klem til deg!

Anonymous poster hash: 16c4d...c91

Skrevet

Du må jo tørre å bli gjenkjent om du ønsker venner. Du er jo anonym med et nick, men selvfølgelig kan noen dra kjensel på deg. Men hvor farlig er det? Her inne er det masse hyggelige jenter over hele landet, om du våger å prøve kan det godt være du får både nye venner her 😊

Skrevet

Hvor i Nordland? Nærheten av Mosjøen?

Anonymous poster hash: 4190b...57b

Skrevet

Tipper det er i nærheten av Bodø eller Harstad. I såfall kan det være tøft å bo på en liten plass hvor alle kjenner alle, mens en selv føler at en er litt "innesperra"..

Hvis en omfavner bygdementaliteten og bygdas lune armer blir en fort kjent med andre som en kan ha en eller flere fellese interesser med☺️

Anonymous poster hash: 336c2...d24

Skrevet

Nordland.

Hvor i Nordland?

Anonymous poster hash: 770a5...664

Skrevet

Rana..

Skrevet

Jeg tenker at du må snu plata i hodet litt. Jeg regner med at du har helsa i behold siden du ikke skriver noe om det. Jeg tenker at ALT kan fikses så lenge man har helsa i behold. Har du ikke nettverk, så skaffer du deg nettverk. Gjennom barnas aktiviteter eller om du har en interesse selv som du kan dyrke. Masse fine forum på fjesboka for det meste.

Selv har jeg "alt" det du ønsker deg - bortsett fra helsa. Det betyr at jeg sjelden kan gjøre de tingene du savner i ditt liv. Jeg ser f.eks. mine gode venninner kanskje 3-4 ganger i året max. Det er det jeg har kapasitet til. Det er venninner jeg har "samlet" opp gjennom hele livet og som jeg har holdt kontakten med. MEN jeg har også gode samtaler med personer jeg møter på barnas aktiviteter f.eks.

Anonymous poster hash: 12050...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...