Gå til innhold

Ang hjemmelagde gaver


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du blitt litt lei deg om f.eks noen i familien som var utrolig glad i å strikke og sy til baby gav vekk slike ting i barselgave til mange andre (både familie og felles venner) men ikke til din baby?

 

 

 

Anonymous poster hash: 93e2e...5d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vedkommende ingen gave, eller en gave fra feks cubus? Jeg er veldig glad i hjemmestrikkede/sydde klær/tepper til baby, så hadde kanskje blitt litt lei meg og følt at jeg ikke var verd bryet. Men hadde aldri sagt noe.

 

Anonymous poster hash: bb697...dac

Gjest Muji81
Skrevet

Nei. Selv om man er glad i håndarbeid så er det ikke alltid man har tid eller lyst til å strikke feks. Også kommer det flere anledninger.

Skrevet

Ville du blitt litt lei deg om f.eks noen i familien som var utrolig glad i å strikke og sy til baby gav vekk slike ting i barselgave til mange andre (både familie og felles venner) men ikke til din baby?

 

 

 

Anonymous poster hash: 93e2e...5d6

Ja, jeg hadde nok blitt lei meg. Kanskje hun tror du ikke liker hjemmestrikk?

 

Anonymous poster hash: 0e2de...0ae

Skrevet

Om alle fikk men ikke jeg. Type tante strikker til alle nieser men ikke meg ville jeg nok blitt lei meg.

Men hadde undersøkt i det skjulte om alt var bra med vedkommende da. Kanskje vært syk eller noe har skjedd.

Dessuten kan det jo komme noe senere. Men JA, første reaksjon hadde vært at jeg ble lei meg.

 

Anonymous poster hash: a88a8...db0

Skrevet

Man kan ikke forlange noe av andre. Og livet er ikke som i 2.klasse, der det alltid blir likt og der alle får hver sin tur...

 

Anonymous poster hash: 7b726...8cd

Skrevet

Man kan ikke forlange noe av andre. Og livet er ikke som i 2.klasse, der det alltid blir likt og der alle får hver sin tur...

 

Anonymous poster hash: 7b726...8cd

Verken Hi eller noen andre snakker om å forlange noe, men om å bli lei seg.

 

Og ja jeg hadde nok stusset og blitt litt lei meg for at vi ikke også fikk, men ville ikke sagt noe til personen.

 

Anonymous poster hash: 07a64...2e3

Skrevet

Hadde blitt lei meg ja. 



Anonymous poster hash: 07c23...3bd
Skrevet

Takk for innspill..

Det er snakk om min svigerinne og hun har en egen instagramkonto med flere tusen følgere med bare søm og strikk. Hun strikker og viser fram prosjekter hele tida så tid har hun nok hatt.

Hun og mannen spurte tom om ønskeliste hvor jeg nevnte hjemmestrikk og ull siden babyen ble født i januar.

 

Jeg har alltid følt hun ikke har vært så begeistret for meg, kanskje dette er den endelige bekreftelsen.

 

Anonymous poster hash: 93e2e...5d6

Skrevet

Da ville jeg heller være lei meg over at hun mislikte oss. Ikke over manglende gaver.

 

Anonymous poster hash: 7b726...8cd

Skrevet

Ja, dette er nok den endelige bekreftelsen. Med mindre hun er syk, eller driver og lager noe tidkrevende til babyen deres?

 

Anonymous poster hash: f0771...bdf

Skrevet

Kanskje hun tar betalt for det hun lager til andre.



Anonymous poster hash: c535a...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...