Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 aldri hatt gutt, aldri stelt gutt. og leste tråden om jente stell. og ble pluttselig veldig usikker på dette, og syns det er litt flaut å måtte spørre om dette på barsel. men trekker man forhudenhuden tilbake? er det noe forhud? Anonymous poster hash: 10370...ef9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Ikke trekk forhuden tilbake på små gutter (men fortell dem gjerne at de kan gjøre det når de kommer i puberteten og begynner å produsere kukost). Ellers ikke noe stort. Mannen var litt i overkant forsiktig rundt ballene i starten 😂 Men de tåler litt altså... Anonymous poster hash: ac363...ae0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Ikke trekk forhuden tilbake på små gutter (men fortell dem gjerne at de kan gjøre det når de kommer i puberteten og begynner å produsere kukost). Ellers ikke noe stort. Mannen var litt i overkant forsiktig rundt ballene i starten 😂 Men de tåler litt altså... Anonymous poster hash: ac363...ae0 ÆSJ! Kommer det en tråd om hva vi syns er det ekleste ordet som finst snart? For ordet KUKOST er på desidert førsteplass!😖 Hi: man drar ikke tilbake forhuden, nei. Anonymous poster hash: f19a5...fde
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde passet mange gutter før jeg fikk barn, så fikk vi jente selv gitt. Var veldig uvant første stella, men det kom naturlig. Etter to jenter, fikk vi en gutt. Da var det mange år siden jeg passet gitter, men tenkte ikke noe over det. Helt til jeg sto på barsel med poden som hadde barnebek over hele utstyret! 😂😂😂 Milde moses!!!! Vaske bernebek fra baller, det var en opplevelse! 😂😂😂 Men ett godt tips, dynk utstyr og rumpe med olje etter hvert skift. Så mye å vaske vekk neste runde med bek. 👍👍👍 Bortsett fra det er det veldig enkelt med gutt altså. 😄😄😄 Lykke til! ☺☺☺ Anonymous poster hash: d7010...3ce
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Pass på at tissen peker nedover i bleia. Var tipset jeg fikk på barsel da jeg fikk gutt etter to jenter. Jeg spurte. Var en hyggelig dame som mer enn gjerne viste meg Anonymous poster hash: ab680...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå