Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde lagt to kjoler inni der som er av silke. Skulle bare kjøpe milo på butikken. Hørte ikke hun satt den på og den var halvveis i programmet. Er vel ikke mulig å redde de. 😳 Anonymous poster hash: cdab7...50e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde lagt to kjoler inni der som er av silke. Skulle bare kjøpe milo på butikken. Hørte ikke hun satt den på og den var halvveis i programmet. Er vel ikke mulig å redde de. 😳 Anonymous poster hash: cdab7...50e Oj!!! Anonymous poster hash: 9d7e7...97d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Tvilsomt om de kan reddes. Stop maskinen og få dem ut. Kan jo hende du er heldig likevel. Du får trøste deg med at det 2-åringen har gjort ikke er særlig verre enn det en del voksne menn gjør Anonymous poster hash: 27a82...971
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Tvilsomt om de kan reddes. Stop maskinen og få dem ut. Kan jo hende du er heldig likevel. Du får trøste deg med at det 2-åringen har gjort ikke er særlig verre enn det en del voksne menn gjør Anonymous poster hash: 27a82...971 Hun slekter på faren sin ja. Han kjørte silkeundertøy sammen med håndklær. 😏 Det ble aldri seg selv igjen. Tok de ut og la de i kaldt vann. Ser at stoffet har sprukket så det er nok game over for de kjolene. Anonymous poster hash: cdab7...50e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Hun slekter på faren sin ja. Han kjørte silkeundertøy sammen med håndklær. Det ble aldri seg selv igjen. Tok de ut og la de i kaldt vann. Ser at stoffet har sprukket så det er nok game over for de kjolene. Anonymous poster hash: cdab7...50e Uff, så dumt! :/ Kanskje mannen vil erstatte det siden det er hans gener som kom frem Anonymous poster hash: 27a82...971
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #6 Skrevet 24. juni 2016 Uff, så dumt! :/ Kanskje mannen vil erstatte det siden det er hans gener som kom frem Anonymous poster hash: 27a82...971 Liker måten du tenker. 😂😂😂 Anonymous poster hash: aa281...fde
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #7 Skrevet 24. juni 2016 Liker måten du tenker. Anonymous poster hash: aa281...fde Gjør du det på riktig måte så kan det være du lykkes med det! Møt mannen med et kyss og en god klem og et stort smil når han kommer hjem. "Kjære, i dag fant jeg ut at vår datter har arvet en av dine egenskaper. Kanskje ikke av de beste egenskapene, men absolutt sjarmerende av henne...." Og så forteller du på en komisk måte hva som har skjedd og lurer på hvordan i all verden du skal få erstattet kjolene og om han og datteren kanskje har en ide sammen Gjør du dette på en veldig humoristisk og likevel sjarmerende måte så kan det godt tenkes han blar opp med et stort smil slik at du kan dra på shopping Anonymous poster hash: 27a82...971
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #8 Skrevet 24. juni 2016 Gjør du det på riktig måte så kan det være du lykkes med det! Møt mannen med et kyss og en god klem og et stort smil når han kommer hjem. "Kjære, i dag fant jeg ut at vår datter har arvet en av dine egenskaper. Kanskje ikke av de beste egenskapene, men absolutt sjarmerende av henne...." Og så forteller du på en komisk måte hva som har skjedd og lurer på hvordan i all verden du skal få erstattet kjolene og om han og datteren kanskje har en ide sammen Gjør du dette på en veldig humoristisk og likevel sjarmerende måte så kan det godt tenkes han blar opp med et stort smil slik at du kan dra på shopping Anonymous poster hash: 27a82...971 Jeg er veldig bortskjemt av mannen så tror ikke jeg trenger å skru på sjarmen en gang. 😁 Anonymous poster hash: aa281...fde
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #9 Skrevet 24. juni 2016 er sentrifugen som ødelegger plaggene ikke varmt vann. så mulig det kan reddes Anonymous poster hash: 400b8...eeb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #10 Skrevet 24. juni 2016 Hvorfor la du kjolene inn i maskinen på forhånd?! Anonymous poster hash: 8c404...37a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #11 Skrevet 24. juni 2016 Hvorfor la du kjolene inn i maskinen på forhånd?! Anonymous poster hash: 8c404...37a Wild guess.... fordi hun skulle vaske dem?? Og så oppdaget at hun var tom for vaskepulver. Rimelig vill gjetting, men.... Anonymous poster hash: 27a82...971
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #12 Skrevet 24. juni 2016 Åja. Det har bare aldri skjedd med meg. Har alltid en ekstra av alt sånt stående. Ville ikke gått fra plagg i vaskemaskinen. Ville nok lagt dem tilbake i ullvaskkurven. Anonymous poster hash: 8c404...37a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #13 Skrevet 24. juni 2016 Åja. Det har bare aldri skjedd med meg. Har alltid en ekstra av alt sånt stående. Ville ikke gått fra plagg i vaskemaskinen. Ville nok lagt dem tilbake i ullvaskkurven. Anonymous poster hash: 8c404...37a Så heldig for deg at du er fullkommen, ingen av oss andre er det. Anonymous poster hash: 9d7e7...97d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #14 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #15 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a Haha. Er du seriøs nå? Vel her er forklaringen. Jeg har vasket klær i to dager. Siste vask var kjolene. De lå skittentøyskurven i garderoben, jeg har en egen kurv for kjolene mine i garderoben slik at mannen ikke vasker de. Jeg tok de med ned på vaskerommet og la de i maskinen fordi jeg skulle på butikken å kjøpe milo. Dette fordi jeg da slipper å løpe opp å hente de når jeg kom hjem fra butikken med toåringen på slep. Hvis du er helt seriøs med at andre kan ta lærdom av dette så får jeg lyst å si til deg. Slapp av, lev litt, livet er ikke bare alvor. Anonymous poster hash: cdab7...50e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #16 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri kommer til å slutte å legge klær i maskina selv om jeg er tom for vaskepulver. Selv etter å ha lest dette. Hjelpes 😂 Anonymous poster hash: 89b90...19f
*Miss Marple* Skrevet 24. juni 2016 #17 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a Hehe, jeg tror nok at jeg både kommer til å gå tom for vaskemidler og legge klær klar i vaskemaskinen til senere selv etter denne sjelsettende historien.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #18 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a Jeg lærte ikke noe av dette. Når man er så anspent ender man opp med snurpemunn og det vil jeg ikke ha Anonymous poster hash: 6eae9...c0f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #19 Skrevet 24. juni 2016 Men man lærer så lenge man lever. Hi kan jo begynne å ha en ekstra stående, og være mer føre var. Skaden er skjedd nå, men trenger ikke gjenta seg. Og vi andre kan lære av dette. Anonymous poster hash: 8c404...37a Jeg lærte i alle fall at godt humør er viktigere enn pene klær og besserwisseri 😂 Anonymous poster hash: 9d7e7...97d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #20 Skrevet 25. juni 2016 Jeg er veldig bortskjemt av mannen så tror ikke jeg trenger å skru på sjarmen en gang. 😁 Anonymous poster hash: aa281...fde Så du skal bruke kvinnelist for at han som er så tett skal bruke penger på deg? Anonymous poster hash: a3d4a...ebb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2016 #21 Skrevet 25. juni 2016 Så du skal bruke kvinnelist for at han som er så tett skal bruke penger på deg? Anonymous poster hash: a3d4a...ebb Leste du ikke hva jeg skrev? Mannen liker å skjemme meg bort, herunder bruke penger på meg så kvinnelist er unødvendig. Misunnelig fordi jeg har en mann som liker å skjemme meg bort? Hvis man elsker noen så gjør man slikt. Men slapp av, det er ikke enveis. Jeg sendte han på ølfestival med gutta i fjor. Overraskelsestur. Han ble kjempeglad. Jeg betalte. Anonymous poster hash: cdab7...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå