Gå til innhold

Et aldri så lite i-landsproblem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabogutten er på besøk hos 9-åringen. De ville se film, noe som var helt i orden i dette været. Nabogutten hoster og harker og snufser under hele filmen, tydelig veldig forkjølet. Vi skal straks på ferie, passer dårlig å få en syk unge da... Sende nabogutten hjem, eller la de leke sammen resten av dagen og håpe på at vår slipper unna??

Er ikke første gangen naboen kommer hit og forteller at han spydde natta før ol. Irriterer meg veldig...!

Anonymous poster hash: 2fdea...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok funnet på en eller annen unnskyldning og sendt ham hjem.. Ville ikke tatt sjansen rett før ferie ;)

Anonymous poster hash: 94c61...3fd

Skrevet

Første jeg undret meg på var "hvorfor ser de film midt på dagen?". Men, så til spørsmålet ditt; Jeg hadde sendt han hjem hvis han virket mer redusert enn vanlig forkjølelse. Er det vanlig snufsing så hadde jeg sørget for god håndhygiene. Ikke ta av samme skål etc. Rett og slett gitt beskjed til gutten. De er store nok til å følge opp det :)

Anonymous poster hash: 62f0e...625
Skrevet

Første jeg undret meg på var "hvorfor ser de film midt på dagen?". Men, så til spørsmålet ditt; Jeg hadde sendt han hjem hvis han virket mer redusert enn vanlig forkjølelse. Er det vanlig snufsing så hadde jeg sørget for god håndhygiene. Ikke ta av samme skål etc. Rett og slett gitt beskjed til gutten. De er store nok til å følge opp det :)

Måtte bare være litt kjerring? 

Anonymous poster hash: 81da9...8f1

Skrevet

Ser film midt på dagen? Ser ikke problemet, jeg kan til og med finne på å sette på en film for barna når det er fint vær ;-) De er uansett veldig aktive og ute nesten hele dagen, så å se en film midt på dagen skader ikke.

Anonymous poster hash: 06917...6b3

Skrevet

Vi ser også på film nå..Hvorfor ikke ???? Ute høljer det ned, så skjønner godt at de hellet vil være inne å se på film altså.

Skrevet

Hadde glatt sendt ham hjem. Risikerer ikke ferien altså!

Anonymous poster hash: 97126...45c

Skrevet

Send han hjem med et smil 🤗ufattelig irriterende med foreldre som sender ungene sine rundt etter at de har kastet opp. Noen tenker ikke!

Anonymous poster hash: 37256...246

Skrevet

Send ham hjem du.

Apropos det med å spy natten før. Her er det du som kjenner naboene og nok vet best, men at barn spyr må ikke alltid bety at de er syk altså. Selv har jeg en gutt på 9 år med migrene, og han kaster opp under anfall (som ofte kommer om kveld/natt). En venninne har en datter som overproduserer magesyre og som kaster opp ganske ofte pga. dette. De fleste foreldene til begge disse barna vet nok ikke om plagene og årsakene til at de har kastet opp.

Anonymous poster hash: 3ea6f...e0c
Skrevet

Send ham hjem du.

Apropos det med å spy natten før. Her er det du som kjenner naboene og nok vet best, men at barn spyr må ikke alltid bety at de er syk altså. Selv har jeg en gutt på 9 år med migrene, og han kaster opp under anfall (som ofte kommer om kveld/natt). En venninne har en datter som overproduserer magesyre og som kaster opp ganske ofte pga. dette. De fleste foreldene til begge disse barna vet nok ikke om plagene og årsakene til at de har kastet opp.

*de fleste foreldrene til vennene til begge disse barna ...

Skrevet

Det er nok stor fare for at smitten allerede er spredd nå, så spiller vel strengt tatt liten rolle. Men det er ikke noe i veien for å sende han hjem og si i fra at dere gjør det dere kan for å holde dere friske nå som dere snart skal på ferie.

Anonymous poster hash: dfbfe...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...