Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #1 Skrevet 24. juni 2016 Trenger en kickstart på slankingen igjen, ikke som i "jeg har feilet for mye", men mer som; kroppen har slått seg til ro med aktivitet og kalorier nå, motivasjonen tapper seg helt, og jeg trenger en boost for dette nå, før jeg gir opp.. Vet veldig godt at den dietten ikke er løsningen på vekta, men den kan kanskje øke Vilja igjen tenker jeg, er ikke så langt igjen til mål heller, gått ned 25 kg siste 2 årene, mangler bare de siste 8 kg til mål.. Blitt så flink til å holde måltidene jevne, trene regelmessig, spiser ikke stort av søtsaker osv lenger, spiser sunne måltider osv.. Har jo ikke så ekstremt mye mer å ta av, og legen sa ifra at dette nå ville plane ut, og ta enda mer tid, men når vi snakker 1 kg på 2 mnd ned, så er det ikke mye moro lenger.. Tenkte kanskje jeg kunne ta en 7 dagers på denne dietten, så fortsette som før, for om jeg så går opp igjen noe av det, så vil det jo gi en mestringsfølelse å se kroppen faktisk kan ned litt til.. Vil ikke gi opp, ikke nå når jeg er SÅ nærme, dette har vært en 2 års livsstil endring, med oppfølging av legen, men nå har legen ferie, er ikke å nå, og "alle" rundt meg er avvisende når det gjelder det å gå ned resten av vekta, men jeg er jo nå 170 cm og veier fortsatt 78 kg, jeg skal ned til 70 kg.. Uansett.. Noen med erfaring på denne dietten? Anonymous poster hash: 5f42e...72c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #2 Skrevet 24. juni 2016 Trenger en kickstart på slankingen igjen, ikke som i "jeg har feilet for mye", men mer som; kroppen har slått seg til ro med aktivitet og kalorier nå, motivasjonen tapper seg helt, og jeg trenger en boost for dette nå, før jeg gir opp.. Vet veldig godt at den dietten ikke er løsningen på vekta, men den kan kanskje øke Vilja igjen tenker jeg, er ikke så langt igjen til mål heller, gått ned 25 kg siste 2 årene, mangler bare de siste 8 kg til mål.. Blitt så flink til å holde måltidene jevne, trene regelmessig, spiser ikke stort av søtsaker osv lenger, spiser sunne måltider osv.. Har jo ikke så ekstremt mye mer å ta av, og legen sa ifra at dette nå ville plane ut, og ta enda mer tid, men når vi snakker 1 kg på 2 mnd ned, så er det ikke mye moro lenger.. Tenkte kanskje jeg kunne ta en 7 dagers på denne dietten, så fortsette som før, for om jeg så går opp igjen noe av det, så vil det jo gi en mestringsfølelse å se kroppen faktisk kan ned litt til.. Vil ikke gi opp, ikke nå når jeg er SÅ nærme, dette har vært en 2 års livsstil endring, med oppfølging av legen, men nå har legen ferie, er ikke å nå, og "alle" rundt meg er avvisende når det gjelder det å gå ned resten av vekta, men jeg er jo nå 170 cm og veier fortsatt 78 kg, jeg skal ned til 70 kg.. Uansett.. Noen med erfaring på denne dietten? Anonymous poster hash: 5f42e...72c Den er ikke noe særlig bra for deg. Andre ting jeg kan komme på som hjelper mer langsiktig er å booste treningen en periode. Legg for eksempel om treningsrutinene for å sjokke kroppen litt. Løper du mye, bytt enkelte økter ut med styrke. Og vice versa. Har du trapper i hus, sett deg et mål om å gå 20 etasjer hver dag. Trapper forbrenner nemlig mer en gåing, sitting etc da kroppen bruker mye mer energi på å bevege seg oppover, mot gravitasjonen. Anonymous poster hash: 542a9...67e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Skrevet 24. juni 2016 Den er ikke noe særlig bra for deg. Andre ting jeg kan komme på som hjelper mer langsiktig er å booste treningen en periode. Legg for eksempel om treningsrutinene for å sjokke kroppen litt. Løper du mye, bytt enkelte økter ut med styrke. Og vice versa. Har du trapper i hus, sett deg et mål om å gå 20 etasjer hver dag. Trapper forbrenner nemlig mer en gåing, sitting etc da kroppen bruker mye mer energi på å bevege seg oppover, mot gravitasjonen. Anonymous poster hash: 542a9...67e Alt dette er allerede utført/testet, derfor jeg nå ser på diett, som kanskje kan booste litt. Mer trening over 1-3 mnd hjelper ikke, høyere puls/mer vekter osv osv, null respons på å øke litt på vekttapet.. Det har flatet helt ut, jeg kan ikke gå ned flere kalorier, jeg ligger allerede under det jeg bør ha ut fra treningen jeg utfører nå, og ja, jeg har prøvd å øke kaloriene samtidig som jeg øker treningen, og da går det enda saktere/står stille. Anonymous poster hash: 5f42e...72c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Bortkastet pining er min erfaring Anonymous poster hash: 8d6f0...198
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #5 Skrevet 24. juni 2016 Alt dette er allerede utført/testet, derfor jeg nå ser på diett, som kanskje kan booste litt. Mer trening over 1-3 mnd hjelper ikke, høyere puls/mer vekter osv osv, null respons på å øke litt på vekttapet.. Det har flatet helt ut, jeg kan ikke gå ned flere kalorier, jeg ligger allerede under det jeg bør ha ut fra treningen jeg utfører nå, og ja, jeg har prøvd å øke kaloriene samtidig som jeg øker treningen, og da går det enda saktere/står stille. Anonymous poster hash: 5f42e...72c Hva med å gå over til lavkarbo? Anonymous poster hash: 8d6f0...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå