Gå til innhold

Vi skal bo hos mine foreldre en uke pga oppussing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min sønn skal bo hos mine foreldre mens samboer river og pusser opp kjøkken. Jeg er høygravid så har ikke så mye å bidra med. Vi skal muligens være der en hel uke! Lurer da på om dere hadde kjøpt inn og lagt middag innimellom? Eller hadde dere bare levd på deres mat?

Anonymous poster hash: aa79d...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde hos svigers i to mnd. for noen år siden. Vi hadde solgt og lette etter ny leilighet. Prøvde å kjøpe mat og lage middag og sånn, men fikk som regel ikke lov. Svigerfar kom med frokost til oss hver morgen til og med. Men ja, jeg hadde tilbudt meg å kjøpe/lage middag :)

Anonymous poster hash: d1405...c56

Skrevet

Hadde selvfølgelig handlet inn både mat, drikke, snacks, ting som jeg visste barnet liker og kanskje en god vin eller en blomst som takk!

Jeg hadde ikke spurt, men tatt med meg tingene når vi kom:). Aldri i verden om jeg hadde levd på noen andre i en hel uke sånn uten videre....

Anonymous poster hash: 4a898...bb4
Skrevet

Du kjenner foreldrene dine best, hi. Hvis jeg var høygravid og hadde med meg barnet vårt, så hadde ikke foreldrene mine forventet eller ønsket at jeg gjorde noe. Jeg ville selvfølgelig vært takknemlig og uttrykt det, og hjulpet til så mye som mulig. Vi hjelper foreldrene mine masse i hverdagen, så det går opp i opp tenker jeg.

Anonymous poster hash: 836a1...58e
Skrevet

Hverken foreldrene mine eller jeg hadde kommet på at jeg skulle betale for å bo hjemme en periode. Tvert imot hadde de syns det var stor stas å ha oss på besøk over lengre tid og skjemt oss bort med god mat.

Jeg hadde selvsagt bidratt med både vask og matlaging og gjerne handlet inn litt ekstra snack.

Vi har nå voksne barn som kommer hjem for kortere og lengre perioder og tenker aldri at de skal betale for seg.

Så sant foreldrene dine har ok økonomi hadde jeg altså ikke betalt for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...