Gå til innhold

innlagt på føden/observasjon


erosrose

Anbefalte innlegg

Tirsdag kveld fikk jeg regelmessige vonde kynnere, jeg ringte føden og de ba meg komme inn. De tok tester og så at det var regelmessige kynnere. Jeg er i uke 31+3. De tok innvendig UL, livmorhalsen min var litt kort... nede i 2 cm. Så jeg fikk lungemodnings sprøyte og ble satt på drypp for og stoppe sammentrekningene. Så her har jeg ligget siden tirsdag... :) Får ikke lov å gå serlig mye, så dette blir lange dager. kl 4 inatt skal de stanse dryppet, og se hvordan det går de neste dagene, om kynnere kommer tilbake. Er egentlig litt redd... vil ikke føde enda :o har ikke alt ting på plass enda i den nye leiligheten ... er så mye som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til og klemmer til deg! Det praktiske som må gjøres før barnet kommer ordner seg nok, viktigste er at alt går bra med den lille, og det er det jo gode sjangser for i uken du er i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan går det? Håper alt er bra, uansett hva som har skjedd :) Krysser uansett fingrene for deg og dere! 



Anonymous poster hash: c93c7...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Hvordan går det? Håper alt er bra, uansett hva som har skjedd :) Krysser uansett fingrene for deg og dere! 

 

Anonymous poster hash: c93c7...080

 

 

hei hei! er fortsatt innlagt på føden, men er en liten mulighet for at jeg kan dra hjem imorra, hvis livmorhalsen min er bra:D så får bare vente å se:) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...