Gå til innhold

Home and Away - ble ikke Casey kidnappet likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt forvirra nå jeg. Ble han ikke kidnappa likevel eller har det liksom ikke skjedd enda? Noen som kan oppklare? 😶

Anonymous poster hash: c3259...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, takk for den. Kjekt når folk røper ting i en overskrift

Anonymous poster hash: 92fc7...58e

Skrevet

Det var en spinn off episode som ikke har rot i virkeligheten så vidt jeg har forstått.

Anonymous poster hash: 8c3d5...764

Skrevet

Sorry! Tenkte meg ikke om! Men det er vel ca fire episoder siden det skjedde, men nå har det liksom ikke skjedd likevel... Men beklager igjen!

Skrevet

Det var en spinn off episode som ikke har rot i virkeligheten så vidt jeg har forstått.

Takk for svar! Ble litt redd for at det var "virkelig" 😉😀

Skrevet

Hæ? Jeg trodde bare d et var no tull med tilbakeblikket i starten av den episoden. Blei han ikke kidnappa?

Anonymous poster hash: c1301...797
Skrevet

Hva var poenget med det?

Anonymous poster hash: 806e7...927

Skrevet

Ricky sa jo til Phoebe i episoden etterpå at hun ikke visste om hun klarte og levere casey til barnevakten. Og da svarte jo Phoebe at han var trygg nå.

Anonymous poster hash: eef34...216

Skrevet

Ser voksne folk på Home&Away? Gikk ikke det for sånn 15 år siden...?

Anonymous poster hash: b65e9...362

Skrevet

Han kom jo tilbake igjen da. Og ja i episoden etter så ville hun jo ikke levere han fra seg.

Anonymous poster hash: 607d9...868

Skrevet

Forvirringen kommer vel av at episoden etter kidnappingen startet op en merkelig måte, hvor ca 10 minutter var reprise av den forrige?

Anonymous poster hash: c1301...797
Skrevet

Ser voksne folk på Home&Away? Gikk ikke det for sånn 15 år siden...? Anonymous poster hash: b65e9...362

Home and away begynte i 1988. Jeg brukte å se det når jeg gikk på ungdomsskolen og vgs, men når arbeidslivet tok meg. Var tiden ugunstig. Er nok derfor det er en ungdomsserie. Når jeg var i Australia i 2000 gikk det kl 19 og hel vertsfamilien så det.

Anonymous poster hash: 77f90...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...