Gå til innhold

Hvorfor trenger noen menn et leksikon om barneoppdragelse??..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så oppgitt. Har en på 7 måneder. Etter samvær hos far, tilbød farmoren til barnet å kjøre meg og barnet hjem. Det er jo så klart kjempehyggelig, men jeg måtte takke nei fordi vi ikke hadde med bilstolen. Da svarte far "du kan jo bare ha ungen på fanget, det er jo ikke noe problem". Jeg kjente jeg ble kjempesint, og rett og slett redd. Far selv har ikke førerkort, men kjører bil innimellom likevel. Har gitt streng beskjed om at han ikke tar med seg ungen i bilen. Trenger noen menn virkelig et leksikon på barneoppdragelse og sikkerhet??? Takk og lov for at han ikke har samvær alene enda. Kjenner jeg gruer meg til vi skal begynne med samvær uten meg. Jeg kommer jo ikke til å sove på nettene.

Anonymous poster hash: 6a13f...870
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: abec8...d08

Skrevet

Hva har dette med oppdragelse å gjøre??

Anonymous poster hash: d5e78...61f

Skrevet

Har ikke noe med oppdragelse dette da, men det er jo helt sykt at han trodde det var helt greit! Og hvorfor kjører han bil uten lappen? Hadde anmeldt på flekken og nektet mer samvær (kan jeg det?) om han ikke hadde fått dette inn i nøtta og faktisk fant på å kjøre med barnet usikra.

Anonymous poster hash: a6bd9...725

Skrevet

Hva har dette med oppdragelse å gjøre??

Anonymous poster hash: d5e78...61f

Det var det du reagerte på? Ordvalget?

Du reagerer ikke på folk som kjører rundt i bil med småbarn på fanget?

Anonymous poster hash: 4822c...2e2

Skrevet

Du har fått barn med en umoden guttunge på mentalt nivå som en 14-åring. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 0cad0...679

Skrevet

Har du bevis på at han kjører uten førerkort? Da må du anmelde ham.

Har du forklart ham hvorfor det er viktig med bilstol? Vist ham brosjyren fra Trygg Trafikk? Det kan hende han virkelig ikke har fått med seg at barn skal sikres i bil. Moren min foreslo at vi kunne ha sønnen min på fanget på en kort tur, og hun er en velutdannet og oppegående kvinne! O_o

Anonymous poster hash: 5aa71...772

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...