Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har hatt et par innlegg her om nabohunden så står å bjeffer fra 07 til midnatt hver dag. Jeg går bare natt så sover minimalt pga hunden. Bruker ørepropper og har vinduet igjen til tross for varmen. Har snakket med naboen ang bjeffingen, de begynte å sprute vann på den. Dvs de løper etter den med en sprayflaske. Nå gidder de ikke lenger. Jeg skjønner bare ikke hva de skal med en hund som aldri får noe hjernetrim eller gå tur i bånd? Dette er en miniatyrhund med mye lyd! Jeg er så sliten nå når jeg ikke får sove at jeg tror det snart klikker for meg! Hva kan jeg si? De bryr seg ikke lenger. Eller må vi bare flytte? Barna blir bjeffet på når de er ute, hører ikke hverandre snakke så kommer inn etter kort tid for de får vondt i ørene. Anonymous poster hash: 86665...ebd
Lille krøll Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Meld de til Mattilsynet og politiet. De forstyrrer. Nok meldinger må jo gjøre at de gjør noen tiltak.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Meld de! Hunden skal ikke stå ute halve døgnet og bjeffe. Kan de ikke ta seg av hunden skal de heller ikke ha hund! Anonymous poster hash: c48b8...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå