Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Hva bruker dere i matlaging i stedet for melk? Min er 8 mnd, noe jeg bør styre unna? Rismelk skal ikke gis har jeg skjønt. Han får en god del nutramigen enda, skjønt at 6 dl i døgnet skal sørge for at alt av næring dekkes, eller?? Må jeg vente med "melk" i mat til 10 mnd slik det er med kumelk? Anonymous poster hash: 7f2fb...e79
Mumua Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Har også ei på 8 mnd med melkeproteinallergi. Bruker havremelk i matlaging, det er best synes jeg. Rismelk og soyamelk er greit å styre unna. Du kan godt lage mat med havremelk nå, men bruk den uten tilsatt kalsium siden kalsium kan hemme jernopptaket.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Kokosmelk og havremelk er greie erstatninger. Ellers lager jeg ikke særlig mye mat som trenger melk. Anonymous poster hash: 568d0...d90
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Havremelk, havreyogurt, havrefløte osv. Fungerar til det meste 😊 Anonymous poster hash: 73975...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå