Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Er det mulig? Hadde så vondt i puppen da jeg løp i dag. Stakk og ila. Etter dusjen ser jeg en DIGER gul kvise på areola. Klemte den og det tøyt ut. Er det mulig å få kvise der eller er det betennelse? Anonymous poster hash: 3dc61...e1a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Masse kjertler der, så det er fint mulig..så lenge det ikke luktet ille, er det neppe betent Anonymous poster hash: ec0ce...852
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Fikk det en gang jeg også. Var en av de naturlige nuppene/kulene på areola som ble vond og full av puss. Klemte det vekk, hadde på litt sårsalve og vips var det vekk. Anonymous poster hash: d1e4e...2ff
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #4 Skrevet 24. juni 2016 Jeg hadde akkurat likt. Kvise ved brystvorten , kom masse gult ut, den lukket seg igjen og det kom bare mer og mer. Etter 5 antibiotikakurer måtte jeg tilslutt operere. Aldri hatt problemer etter det. Anonymous poster hash: 3903d...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå