Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Joint og sterkere stoffer. Ble faktisk overrasket over hvor mange her som ruser seg, for i mitt nettverk er det ikke vanlig. Verken på fest eller utenom. Heldigvis. Anonymous poster hash: a0923...336
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Jeg gjør, marihuana 2-8 ganger i måneden, når jeg ikke har barna. Virker smertestillende, og som et glass vin for folk flest. Eneste jeg merker neste dag er at jeg har sovet utrolig godt, og at kroppen ikke verker som vanlig. Fungere like godt på jobb, kontra om jeg hadde drukket alkohol. Anonymous poster hash: 51ca0...63a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Jeg gjør, marihuana 2-8 ganger i måneden, når jeg ikke har barna. Virker smertestillende, og som et glass vin for folk flest. Eneste jeg merker neste dag er at jeg har sovet utrolig godt, og at kroppen ikke verker som vanlig. Fungere like godt på jobb, kontra om jeg hadde drukket alkohol. Anonymous poster hash: 51ca0...63a Og, jeg kjenner veldig mange som bruker, vanlige folk med høy utdannelse og i full jobb, også mange foreldre. Kjenner også flere som ikke bruker selv, og tar avstand, enten fordi de ikke likte det, eller fordi det er forbudt, men de har ingen problemer med at jeg bruker. Anonymous poster hash: 51ca0...63a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Jeg gjør, marihuana 2-8 ganger i måneden, når jeg ikke har barna. Virker smertestillende, og som et glass vin for folk flest. Eneste jeg merker neste dag er at jeg har sovet utrolig godt, og at kroppen ikke verker som vanlig. Fungere like godt på jobb, kontra om jeg hadde drukket alkohol. Anonymous poster hash: 51ca0...63a Så du får ingen "bivirkninger" av joint? For et glass vin for meg hadde ikke fjernet smerter i kroppen. Da skal det langt mer vin til. Anonymous poster hash: a0923...336
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 Så du får ingen "bivirkninger" av joint? For et glass vin for meg hadde ikke fjernet smerter i kroppen. Da skal det langt mer vin til. Anonymous poster hash: a0923...336 Nei, absolutt ingen, dvs, hvis jeg overdriver sovner jeg jo. Også blir jeg veldig kåt, hvis det kan kalles en bivirkning. Alkohol derimot, har motsatt effekt, det forverrer smertene mine. (Og umuliggjør orgasme) Anonymous poster hash: 51ca0...63a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Tar en joint eller to med venner når jeg har barnefri over natta. Ingen bivirkninger utover sukkerkick og at jeg er skikkelig uthvilt om morgenen. Flere i min krets som gjør det. Syns helt ærlig det er bedre enn å drikke seg dritings. Vi koser oss hjemme med god mat, brus, snop og gjerne et brettspill. Anonymous poster hash: bc305...09a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Jeg er psykolog og har stort nettverk med andre psykologer, leger..etc. kjenner ingen som bruker dop nå. Og hvis noen gjør det, så holder de det skjult fordi det ville gitt et dårligere inntrykk av dem. Men vet at flere prøvde det som ungdom Det er så mye traurige tilfeller på jobb med ungdom og unge voksne som blir sittende fast i et utviklingstrinn. Mer vanlig å møte det enn rusutløste psykoser, selv om det ikke er uvanlig i helsevesenet selvsagt. Anonymous poster hash: bbdcb...4af
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Denne artikkelen viser litt statistikk på hvem som prøver hasj når http://www.aftenposten.no/norge/Mange-prover-hasj_-fa-fortsetter-293261b.html Anonymous poster hash: bbdcb...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå