Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Gjentatt utro ektemenn som lyver samvittighetsløst og regelmessig i årevis, og så blir avslørt, burde faen meg miste retten til halve tiden med barna sine. Den bedratte kona burde virkelig ikke være den som mister tid med ungene sine, som må flytte fra gård og grunn på grunn av en dritt av en mann og en løs tøs. Det er til å bli kvalm av, hvordan noen mennesker ødelegger andres liv for å jakte på egen kortsiktig lykke. Burde faen meg vært straffbart. Jeg føler meg virkelig voldtatt og traumatisert. 😭 Anonymous poster hash: edef6...96b
februarprins2013 Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 vel barna har rett til og bli kjent med faren sin selvom han er utro mot deg,men skjønner det er vondt for deg
It's all about me Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Samvær er for barnas behov, ikke foreldrene. Det er ikke ungene deres sin skyld at han var utro, så hvorfor skal de straffes? Ang. hvem som skal flytte på seg er det en helt annen sak.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har ingen problemer med å forstå at du føler som du gjør. Men som de andre påpeker - det er ikke riktig at barna skal straffes for farens idioti. Samværet er for barnas del. Om det er slik at det ikke er heldig for barna å ha en 50/50-ordning så er det noe dere må komme til enighet om via mekling. Anonymous poster hash: d2c63...21d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #5 Skrevet 26. juni 2016 Gjentatt utro ektemenn som lyver samvittighetsløst og regelmessig i årevis, og så blir avslørt, burde faen meg miste retten til halve tiden med barna sine. Den bedratte kona burde virkelig ikke være den som mister tid med ungene sine, som må flytte fra gård og grunn på grunn av en dritt av en mann og en løs tøs. Det er til å bli kvalm av, hvordan noen mennesker ødelegger andres liv for å jakte på egen kortsiktig lykke. Burde faen meg vært straffbart. Jeg føler meg virkelig voldtatt og traumatisert. 😭 Anonymous poster hash: edef6...96b For en gjennomegoistisk uttalelse. Straffe barna på den måten Anonymous poster hash: 60309...dfe
skjotta Skrevet 26. juni 2016 #6 Skrevet 26. juni 2016 Kvinnfolk som ikke evner å sette barna foran seg selv og som bruker barna som skjold og våpen i bitre kamper burde holdes borte fra barna....
Babykilo Skrevet 26. juni 2016 #7 Skrevet 26. juni 2016 Hmm.... Her forstår jeg det som at det ikke nødvendigvis er snakk om å straffe barna på noen måte. Dette er vel et følelsesutbrudd over den urettferdigheten i at en person som bevisst over lang tid har skadet familien sin skal komme så godt ut av det i ettertid. Det er en ærlig sak å bli forelsket og finne ut at man ønsker å bryte ut av et samliv, derimot er det ikke OK å lyve og snike og på den måte påføre resten av familien smerte.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #8 Skrevet 26. juni 2016 Jeg forstår hvordan du tenker. Samme situasjon her. Gjentatt utro, både økonomisk og med damer. Lyver om alt og generelt egosentrisk. Nå blir det samlivsbrudd og gjett hvem som må flytte? Hvis ikke jeg går med på det lager han et helvete for meg sier han. Og det orker jeg ikke. Han vil også ha halve omsorgen,men der har jeg ikke tenkt å gi meg. Fram til nå så har han kanskje tatt 3% av ansvaret med barna så at han skal ha de 50% er bare tull og slettes ikke bra for barna. De som kjenner han (unntatt de nærmeste) tror han er en kjernekar... Anonymous poster hash: c0384...d56
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2016 #9 Skrevet 26. juni 2016 Har han vært en dårlig far også da? Hvordan DU føler deg har ikke noe å si for hvordan barna skal ha det. Han kan likevel være en kjærlig og god far. Du snakker bare om hva far har påført mor av smerte så da konkluderer jeg med at han er flink med ungene. Fokuset ditt er forståelig nok selvsentrert men det er helt feil. Tenk på ungene. Å leve med en bitter mor som hater far er traumatisk for barna. Anonymous poster hash: 6ef34...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå