Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Som vi nesten ikke har kontakt med. Det er grilling og feiring av st hans. Kan jeg ta med en lanpannekake? Eller blir det dumt? Anonymous poster hash: 54c07...d08
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Det er jo bare hyggelig at du tar med kake:-) Anonymous poster hash: 9171f...a7b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor i alle dager skulle det være dumt? Anonymous poster hash: 0136d...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå