Gå til innhold

Blir dette for dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttene mine skal reise på fotballcup i helgen, vi foreldre skal ikke være med. Kan jeg be de voksne som skal være med (trener/oppmann) om å minne guttene på å smøre seg med solkrem hvis det er sol? Guttene har en veldig avslappet holdning til sol og solkrem, så jeg må alltid minne dem på det eller helst smøre de selv. De er 14 år. Virker jeg veldig hønemor om jeg gjør det?

Anonymous poster hash: 1ca2d...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være andre voksne med også? De som et med har et ansvar for barna, så spør en av de. Jeg syns ikke det er for dumt.

I fjor var jeg en av de som hadde ansvar for et fotballlag på cup. Hver morgen og midt på dagen måtte de snøre seg. Passet også på at to av barna fikk medisinen sin. Dette var 12-åringer.

Anonymous poster hash: 5004c...d83

Skrevet

Hege nei det er litt flaut! Guttene er gamle nok til å passe på dette selv, og trener er ingen barnevakt. Du får heller ringe eller sende melding til guttene og minne dem på det selv!

Anonymous poster hash: b5987...a97

Skrevet

Du kan jo be trenerne om å gi en felles oppfordring på starten av dagen. "Husk å drikke mye, og husk solkrem!"

Anonymous poster hash: 33027...f8c
Skrevet

Jeg syns faktisk at en 14 åring bør ta ansvar for det selv. Om de glemmer det blir de solbrent, så lærer de til neste gang.

Skrevet

Sånne ting synes jeg blir for drøyt å forvente at de voksne som er med passer på. En fellespåmindelse om morgenen kan være greit, men ut over det bør ungdommen passe på det selv. Må de ha hjelp til slike ting tror jeg de må ha med egen "støttekontakt".

Anonymous poster hash: cb4f6...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...