Gå til innhold

Hvorfor må folk dra venner inn i samlivsbrudd?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er venn med begge. Kjente den ene først og jeg kjente den andre i flere år før de to i det hele tatt visste om hverandre og ble et par.

Nå er det slutt, den ene har vært utro og var litt av et spetakkel. Greit nok det. Den ene har prøvd å dra meg inn i dette, den som har vært utro. Men hvorfor i helvete dra meg inn i skittentøysvaska som jeg ikke har noe som helst med? Blir sur på meg når jeg holder meg nøytral. Og være frekk nok til å advare meg om å velge side. Jeg var venner med begge før de i det hele tatt visste om hverandre. Det er umulig for meg å velge side. Det er virkelig ikke min business og jeg visste ikke om dette spetakkelet før de selv fortalte meg. Og det har jeg sagt klart i fra om. Vedkommende har da ikke gitt lyd fra seg etter det. Og det tar jeg faktisk ikke så tungt.

Dagens utblåsning.

Anonymous poster hash: a8a6d...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håpløst. Vært i den situasjonen selv.

Voksne folk blir så barnslige ved ett brudd.

Og at noen har vært utro mot partneren sin er ikke noe jeg har noe med. Jeg tar ingen side men jeg nekter å fordømme den som har vært utro også.

Eneste jeg ville tatt avstand fra er ved mishandling av barn og ektefelle. Voldelige personer vil jeg ikke omgås.

Hadde en kvinnelig bekjent som slo mannen sin, kastet gjenstander på han og misbrukte verbalt. Jeg var vitne til en episode og sa at dette ikke var ok. Hun mente det var helt greit da han uansett var mye sterkere enn henne. Helt bak mål.

Anonymous poster hash: db331...3f8

Skrevet

Helt enig! Er helt utrolig hvor barnslige godt voksne blir. Vedkommende som har vært utro er så ufin og frekk mot meg enda jeg sier at jeg fordømmer ikke vedkommende og nekter å blande meg inn. Den andre parten er ikke ufin mot meg og skjønner faktisk at jeg ikke kan velge side. HI

Skrevet

Helt enig! Er helt utrolig hvor barnslige godt voksne blir. Vedkommende som har vært utro er så ufin og frekk mot meg enda jeg sier at jeg fordømmer ikke vedkommende og nekter å blande meg inn. Den andre parten er ikke ufin mot meg og skjønner faktisk at jeg ikke kan velge side. HI

Og dermed har h*n gjort valget du ikke vil ta veldig enkelt for deg

Anonymous poster hash: d9f0c...ebd

Skrevet

Nettopp! HI

Skrevet

Samme tenker jeg. Å bli satt under press er ikke ok fra en "venn"

Anonymous poster hash: 0f44c...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...