Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg er ganske plaget og lurer på om jeg skulle forsøke å få en operasjon. Kunne tenke meg å høre om andres erfaring. Anonymous poster hash: ff22a...605
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Dytter denne. Anonymous poster hash: ff22a...605
Anonym bruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hvordan er plagene dine? Eller hva kjente du på før utredning? Anonymous poster hash: abd0b...1cb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Det lurer jeg på også.. Har mye halsbrannplager pga det. Anonymous poster hash: 7792d...097
Anonym bruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Jeg har vært plaget med ekstrem halsbrann og sure oppstøt spesielt i graviditeter men og nå når jeg ikke er gravid. Har fått konstantert mellomgulvsbrokk og har veldig god hjelp av reseptmedisinen Nexium. Har ingen bivirkninger av den og kan endelig sove en hel natt i horisontalen uten å bråvåkne av sure oppstøt og kvelningsfornemmelser. Har og erfart at reduksjon av karbohydratrik kost kan være nyttig for å senke syreproduksjonen. Anonymous poster hash: 14161...058
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 Jeg dytter denne. Jeg kan nå få operasjon dersom jeg ønsker, men skulle gjerne ha hørt fra noen som har vært gjennom det. Jeg har en venn som gjorde det for mange år siden og er superfornøyd, men det er så lenge siden han gjorde det, så jeg skulle gjerne hørt noen flere og nyere erfaringer. hi Anonymkode: 80149...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå