Gå til innhold

Spille på mobil. Greit det jeg gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender datter får spille på mobilen min. Hvis en venninne kommer på besøk må hun selvsagt legge fra seg spillet.

Min datter har én venninne som jeg vil beskrive som bortskjemt. Hvis min datter har spilt så sier denne jenta når hun kommer at hun vil spille. Jeg synes for det første at de ikke trenger å spille og jeg liker heller ikke at andre enn egne barn driver med min telefon.

Jeg sier bare nei. Denne jenta blir sur og sier det er urettferdig. Hun oppfører seg som hun er mitt barns søster og blir forskjellsbehandlet.

Hun har fått spille litt ved et par anledninger men som regel sier jeg nei.

Synes dere jeg er streng? Jeg må være ærlig og si jeg blir litt irritert over måten hun oppfører seg på. Hun er ikke mitt barn og leke med min telefon er forbeholdt egne barn.

Anonymous poster hash: 9e460...c89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er helt riktig det du gjør. Hun er ett barn på besøk, og skal ikke diktere at hun skal gjøre det din datter har gjort før hun kom..

Min telefon er hellig, ungene får spille på den, men de får ikke låne den vekk. Plutselig har gjester klart å slette bilder, eller noe, eller så er det fort gjort å miste den i bakken, så den knuser..

Anonymous poster hash: 2b7fa...f65
Skrevet

Din mobil dine regler. Vær konsekvent og la dem aldri låne mobilen din under besøk. Hvis besøket ender opp med å gjøre noe galt med mobilen så er det på din kappe så jeg ville sagt nei. Hvis besøket er sur over dette så kan de glemme å komme.

Skrevet

Helt ok. Kun mitt barn får bruke min tlf. Og ingen spilling ved besøk.

Anonymous poster hash: 61613...e64

Skrevet

Ikke la datteren din spille når hun har venner på besøk. Så blir det jo ikke et problem. Du burde heller ikke la denne venninnen spille av og til. Da skjønner hun jo ikke hvorfor du sier nei noen ganger. Bare la din egen datter spille når hun er alene 😊

Anonymous poster hash: 514e2...6be

Skrevet

Ikke la datteren din spille når hun har venner på besøk. Så blir det jo ikke et problem. Du burde heller ikke la denne venninnen spille av og til. Da skjønner hun jo ikke hvorfor du sier nei noen ganger. Bare la din egen datter spille når hun er alene 😊

Anonymous poster hash: 514e2...6be

Det har skjedd at hun har spilt NÅR venninna ringer på. Hun slutter da å spille. Venninna vil da spille fordi min datter nylig har spilt og mener det er mest rettferdig at hun også får spille litt.

Hun har fått spille et par ganger men i de siste har hun forventet det og da får hun ikke lov.

Anonymous poster hash: c0aa2...d48

Skrevet

Det har skjedd at hun har spilt NÅR venninna ringer på. Hun slutter da å spille. Venninna vil da spille fordi min datter nylig har spilt og mener det er mest rettferdig at hun også får spille litt.

Hun har fått spille et par ganger men i de siste har hun forventet det og da får hun ikke lov.

Anonymous poster hash: c0aa2...d48

Det har skjedd her også. Da sier jeg bare at de ikke får spille når de er sammen, da kan de finne på noe nettopp sammen. Så får de synes jeg er så teit de bare vil, det blåser jeg i.

Anonymous poster hash: 27edc...007

Skrevet

Hender datter får spille på mobilen min. Hvis en venninne kommer på besøk må hun selvsagt legge fra seg spillet.

Min datter har én venninne som jeg vil beskrive som bortskjemt. Hvis min datter har spilt så sier denne jenta når hun kommer at hun vil spille. Jeg synes for det første at de ikke trenger å spille og jeg liker heller ikke at andre enn egne barn driver med min telefon.

Jeg sier bare nei. Denne jenta blir sur og sier det er urettferdig. Hun oppfører seg som hun er mitt barns søster og blir forskjellsbehandlet.

Hun har fått spille litt ved et par anledninger men som regel sier jeg nei.

Synes dere jeg er streng? Jeg må være ærlig og si jeg blir litt irritert over måten hun oppfører seg på. Hun er ikke mitt barn og leke med min telefon er forbeholdt egne barn.

Anonymous poster hash: 9e460...c89

Jeg ville heller ikke lånt bort telefonen min til andre!

Anonymous poster hash: 85874...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...