Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Har opr for rectocele, bakre skjede plastikk , men føler ikke at jeg er trangere, selv om de har strammet inn. hva gjør jeg..hjelper det å knipe mye lenge? Har knipi lenge synes jeg..men føler ikke at det blir bedre: (( kan jeg be om ny opr?? Anonymous poster hash: 888ab...5ee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #2 Skrevet 23. juni 2016 Har opr for rectocele, bakre skjede plastikk , men føler ikke at jeg er trangere, selv om de har strammet inn. hva gjør jeg..hjelper det å knipe mye lenge? Har knipi lenge synes jeg..men føler ikke at det blir bedre: (( kan jeg be om ny opr?? Anonymous poster hash: 888ab...5ee Jeg har operert rectocele. Ble så trangt at vi var storforbrukere av glidemiddel en stund. Gått seg til litt nå. Skal inn igjen til høsten for å ta en liten " blemme" som henger igjen. Be om ny vurdering hos gyn du. Anonymous poster hash: 63232...179
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 ble det for trangt synes mannen el blir det bra? her merker jeg nesten ingen forskjell. angrer du?tok du fremre vegg å, el bare bakre? Anonymous poster hash: 888ab...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå