Gå til innhold

Gode drikkeflasker til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å ha i barnehagen. Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har disse

http://www.barerips.no/categories/camelbak-barn-04

De har også fått inn noen veldig greie på Notabene nå, der slipper du sugerøret og de er litt enklere å rengjøre. Du ser den lilla flasken bak den det står Energy på, de har den i flere fargekombinasjoner og mønstre

https://www.facebook.com/nyenotabene/photos/a.299594546796843.67376.299593570130274/1009259112497046/?type=3&theater

Anonymous poster hash: d8d22...bd7
Skrevet

Vi har også camelback. Har ikke funnet annen flaske som er like bra. Tett, men allikevel så enkel at ett-åringen klarer å åpne den selv

Skrevet

Camelback og Tupperware har noen bra i forskjellige størrelser👍

Skrevet

Contigo flaskene. 😍

Lette å bruke og rengjøre!😍

Da slipper en de hæslige camelbak flaskene med sugerør. Det går ikke ann å rengjøre ved munnstykkene på de.. Mye dritt blir liggende der. *grøsse*

Hadde camelbak flasker før jeg oppdaget dette... 😳😩🤐

Anonymous poster hash: c3d53...aca

Skrevet

Har hatt Contigo og Camelbak,men blir så lei av at de mister rørene i flaskene. Så nå var vi på Nille og kjøpte drikkeflasker der! Helt geniale, og billige i tillegg!!

Anonymous poster hash: b3343...ddc

Skrevet

Her har vi også prøvd mye forskjellig. Mest fornøyd med Contigo flaskene

Anonymous poster hash: 2747c...935

Skrevet

Contigo er helt klart de beste.camelback tåler lite,går fort istykker.

Skrevet

Jeg bruker drikkeflaske daglig selv i sekken og barnet mitt gjør det samme. Det eneste jeg har funnet som virkelig holder tett, er flasker med hel tetting av åpningen. På claesollson har de nå noen drikketermoser på 3 dl. som oppfyller det kravet. Vi har ikke testet ut den så lenge, men den ser ut til å være grei.

Camelbak og contigo - de lekker når det blir temperaturforskjeller mellom flaske og luft.

Anonymous poster hash: 6b6bd...f44
Skrevet

Føler vannet smakte plast av disse flaskene...

Anonymous poster hash: fcd49...8ad

De lekker om væsken har en annen temperatur enn rommet og flasken ikke står......

Anonymous poster hash: 6b6bd...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...