Gå til innhold

Er 500,- lite å gi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var forlover for min barndomsvenninne, men ga faktisk ikke gave.
Brukte en del penger på utdrikningslaget, kjole m/tilbehør (måtte kjøpe da jeg ikke hadde en eneste penkjole i skapet), hotellrom til overnatting samt frisør og sminke til bryllupet. Som arbeidsledig alenemor hadde jeg rett og slett ikke råd til gave etter alle utgiftene. Det hadde brudeparet veldig stor forståelse for. De ønsket seg kun penger til bryllupsreise.

Syns i ditt tilfelle at 500 kr er bra nok. Er oppmøtet og tanken som teller. Gi etter evne, uten å føle deg gnien. Din gode kompis vet jo om hvordan situasjonen er.



Anonymous poster hash: c89fe...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...