Gå til innhold

Gravid/prøving etter ma


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så heldig som er i rute igjen :) Her har ikke engang EL kommet etter 4 uker...

Kan jeg spørre hvordan du vet det? Jeg har ikke testet for EL før men vurderer å begynne med det (selv om vi stort sett har samleie hver dag uansett). Kan jo være greit å følge med på at den faktisk kommer mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvordan du vet det? Jeg har ikke testet for EL før men vurderer å begynne med det (selv om vi stort sett har samleie hver dag uansett). Kan jo være greit å følge med på at den faktisk kommer mener jeg.

Tester med billigtester fra ebay. Er nesten gratis 😀 Fikk knallpositiv test i ettermiddag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester med billigtester fra ebay. Er nesten gratis Fikk knallpositiv test i ettermiddag

Så bra! Da er du i gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter på at mensen skal bli ferdig. Så er vi igang med den første skikkelige pp etter MAen :)

 

Gratulerer, Hannepålandet. Måtte spiren klamre seg fast i 40 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å følge hva dere sakker om? Jeg og kjæresten har prøvd ca 6 mnd nå til rett tidspunkt og jeg begynner å innse at dette kan ta tid. Forstår flere av forkortelsene, men klarer ikke å finne ut hva MA står for? 

 

Beklager dumt spørsmål! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å følge hva dere sakker om? Jeg og kjæresten har prøvd ca 6 mnd nå til rett tidspunkt og jeg begynner å innse at dette kan ta tid. Forstår flere av forkortelsene, men klarer ikke å finne ut hva MA står for?

 

Beklager dumt spørsmål!

Der betyr missed abortion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prøver igjen. Måtte hasteopereres på søndag. Hadde foster i egglederen.

Så da begynner vi på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prøver igjen. Måtte hasteopereres på søndag. Hadde foster i egglederen.

Så da begynner vi på ny.

Nei, har ikkje du hat nok no. No er det nok tull. Kan ikkje bli meir no.

Klemz til deg

 

 

 

Anonymous poster hash: 54913...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prøver igjen. Måtte hasteopereres på søndag. Hadde foster i egglederen.

Så da begynner vi på ny.

Å nei... :( Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig mørbanka! Men klarer meg bra. Har litt smerter. Men skal ikke klage. Kunne vert mye værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig mørbanka! Men klarer meg bra. Har litt smerter. Men skal ikke klage. Kunne vert mye værre.

Jo, klage kan du få lov til :D Det skulle bare mangle!! Hvor lang var du på vei? Jeg mista/ble oppdaget MA i uke 9 i juni. Og jeg klager fremdeles - til meg selv iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er prøver igjen. Måtte hasteopereres på søndag. Hadde foster i egglederen.

Så da begynner vi på ny.

Nei, så kjedelig Hanne😔 Håper neste spire fester seg på riktig sted 😊 Og i ca 9 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6+3 og hadde ingen blødninger. Kom helt plutselig.

Huff så kjipt! Håper det blir din tur snart, uten noe som oppstår! Hvordan fant du ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt! Håper det blir din tur snart, uten noe som oppstår! Hvordan fant du ut av det?

Var Gyn som bekrefta det med ul. Fant en karakteristisk smultring på ene egglederen og masse blod i buken. Sammen med smertene. Og intet funn i livmor. Da trakk hun slutning at jeg måtte opereres.

 

Men Gyn sa og hun kunne finne forskjellige ting når hun åpnet opp. Og hun fikk velsignelse til å rydde opp i det som hun fant. Men begge eggstokkene så friske ut, selv om den ene var blå og hoven. Som er normalt ved foster i egglederen.

Legen på akutten fikk meg til å hyle ved å berøre meg lett på magen. Jeg fikk morfin. Og han tørte ikke røre meg mer. He he. Stakkar mann. Han hadde aldri sett lignende smerter sa han...

Men jeg er veldig glad for at de fjernet egglederen. Så slipper vi mer styr med den. Vi har uansett avtale om ivf i januar dersom vi ikke klarer ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Gyn som bekrefta det med ul. Fant en karakteristisk smultring på ene egglederen og masse blod i buken. Sammen med smertene. Og intet funn i livmor. Da trakk hun slutning at jeg måtte opereres.

 

Men Gyn sa og hun kunne finne forskjellige ting når hun åpnet opp. Og hun fikk velsignelse til å rydde opp i det som hun fant. Men begge eggstokkene så friske ut, selv om den ene var blå og hoven. Som er normalt ved foster i egglederen.

Legen på akutten fikk meg til å hyle ved å berøre meg lett på magen. Jeg fikk morfin. Og han tørte ikke røre meg mer. He he. Stakkar mann. Han hadde aldri sett lignende smerter sa han...

Men jeg er veldig glad for at de fjernet egglederen. Så slipper vi mer styr med den. Vi har uansett avtale om ivf i januar dersom vi ikke klarer ting selv.

 

Oi, det hørtes veldig dramatisk ut. Men jammen godt du fikk ordna opp i det da så det ikke blir mer styr med det samme problemet senere.

 

Krysser fingrene for at dere klarer det på egenhånd før den tid da 😊🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...