Gå til innhold

Sommergave til de ansatte på avdelingen i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere sommergave til de ansatte på avdelingen i barnehagen? Felles gave eller en til hver?

Anonymous poster hash: 014c5...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bare når hun var ferdig på en avd. Da gikk vi foreldre sammen og kjøpte gave til de på denne avd. De får julegodter, det holder..

Anonymous poster hash: cd8d7...bf2

Skrevet

Alle foreldrene her har spleiset på sommergave :) Jeg kjøper ikke gave, men gir nok et kort. 

Anonymous poster hash: b7518...e1c
Skrevet

Har lyst å gi en liten ting fra barnet, til de fire som jobber der. Har dere forslag til hva det kan være?

Hi

Skrevet

Har lyst å gi en liten ting fra barnet, til de fire som jobber der. Har dere forslag til hva det kan være?

Hi

Kjøp noen fine kort, evt slike fargerike ark og brett til selv. La barnet tegne og klistre på klister slik det vil. Skriv en liten takk fra dere foreldre også inni. Evt gi en liten symbolsk gave ved siden?

Skrevet

Kjøp noen fine kort, evt slike fargerike ark og brett til selv. La barnet tegne og klistre på klister slik det vil. Skriv en liten takk fra dere foreldre også inni. Evt gi en liten symbolsk gave ved siden?

http://www.designstjerner.no/manufacturers/tine-k-home. Slike lys er så fine og ikke så dyre. Slike som vises øverst på denne siden 😊

Skrevet

Nei, kjøper nå pga barnet slutter på liten avd

Skrevet

Jeg kjøper alltid! De passer tross alt på det mest verdifulle jeg har!

Forrige sommeren kjøpte jeg vannflasker fra Kitch'n til alle. I år slutter hun på liten avd, så da kjøpte jeg et sølvarmbånd med hjerte på til alle, som takk for tiden sammen. Jeg hadde i tillegg skrevet en personlig hilsen til alle, der jeg takket for alt de har gjort for oss. Tror det ble satt mest pris på... Uansett ble de kjempeglad for gave og hilsen og nesten rørt til tårer.

Det skal så lite til, og det kostet meg så lite. De bruker jo mye tid sammen med jenta mi, og de er kjempeflinke og koselige.

Anonymous poster hash: fe6d7...f74

Skrevet

Vi kjøper og sommergave til de ansatte på avdelingen! Det er så koselig☺

Kjøper en liten ting til hver enkelt og et lite kort til hver☺

Skrevet

Fikk sommergave nå før ferien av unger i barnehagen☺

Fikk: te, håndkrem og glass☺

Anonymous poster hash: 4a4f2...1b2

Skrevet

Kjøper kun ved bytte av avdeling/slutter i bhg.

Anonymous poster hash: f3b07...a34

Skrevet

Ja jeg pleier å gjøre det. Har kjøpt litt forskjellig. Blomster, vin, lys, sjokolade, mummikrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...