Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Dette var jammen vanskeligere enn vi trodde... Er som sagt på jakt etter en god bil med plass til 3 barneseter med isofix og god bagasjeplass til en overkommelig pris. Har sett mye på nettet og prøvekjørt noen av disse: Ford S-max VW touran/sharan CItroen C4 grand picasso Peugeot 5008 Opel Zafira Skoda Superb 2016 mod Hvilken anbefaler du? Og hvorfor? Anonymous poster hash: cc706...b93
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Ford s-max☺ kjøpte det nå når vi venter nr.3 i høst. 3 separate seter, stort bagasjerom og ellers en god bil å kjøre. Vi har 2015 modell og ga 430 000,- for den, automat og 140 hk.og en haug med utstyr (som sikkert ikke er nødvendig😁).Prøvde zafira og touran,men syns de ble for små i bagasjen. Vi har i tillegg hund. Anonymous poster hash: 2a822...4a3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 VW Sharan. Mulighet for elektriske skyvedører (utrolig praktisk), og den er større enn Ford s-Max og mange av de andre vanlige 7-seterene. Det er isofix i alle alle 3 seter i baksetet, samt i de 2 ekstra setene i bagasjerommet/bakerste seterad. Bakerste seterad har plass til voksne, og det er fortsatt plass til noe bagasje med alle 7 setene i bruk (noe det ikke er i f.eks vw touran). Anonymous poster hash: 7665a...8a1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Ford S-max! Eller Galaxy. Ford har mye mer utstyr som standard enn VW, og dermed også bedre utstyrte bruktbiler. Anonymous poster hash: 999a1...6de
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Vi kjøpte Touran og har ikke angret på det, god og rimelig bil, med mye bagasjeplass på kjøpet Anonymous poster hash: 4f0d8...a29
LivetErEnLek Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Eneste jeg har å utsette på smax, er at den suger på vinterføre!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Ford s-max. Vi har, og er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 04d5a...308
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Jeg virkelig elsker vår Peugeot 5008. God plass til tre seter inn, og får satt inn Emmajunga Dou Egd i kjøreretningen bak Anonymous poster hash: fd2d1...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå