Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg trenger å få fra mannen min. Veldig lang historie med gjentakende utroskap og alt som følger med. Jeg har prøvd lenge, men han elsker meg nok rett og slett ikke slik han må hvis vi skal ha et forhold. Jeg har hatt det vondt lenge, men jeg KLARER ikke å gå. Jeg ser ingen annen løsning enn å slutte å prøve å være kjærester, men fortsette å bo sammen slik at jeg kan være mor for barna mine. Jeg orker ikke at en løs tjueåring og en tåpelig mann i 40-års krise skal få ta barna mine fra meg. Selv om det er halvparten av tiden. Jeg dør innvendig ved tanken. Og jeg har forsøkt lenge nå å forsone meg med tanken. Hva faen gjør jeg? Anonymous poster hash: d0b6e...b58
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 ' gå fra' Anonymous poster hash: d0b6e...b58
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Du blir ødelagt av å være i forholdet. Du mister selvtillit, selvbildet ditt blir dårligere. Mannens handlinger viser at du ikke er verdt å respektere. Du sier selv du dør innvendig. Vet du, barna dine vil ha langt bedre av å bo delvis med deg og faren enn å vokse opp og se sin mor visne bort og dø innvendig, miste tillit til omverden, miste selvtillig, la seg behandle som dritt og frivillig være sliten dørmatte. En mann i 40-årskrisa som skaffer seg en 20-åring er ikke interessert i å ha 50-50 samvær, i hvert fall ikke særlig lenge - for da kan han ikke være fri og singel så mye som han må være om han skal late som om han er 20 år også. Råder deg til å bestille timer for deg selv på familievernkontoret. Du trenger noen å snakke med om du ikke skal bli fullstendig ødelagt. Vær så snill, tenk på at barna dine har det best med en mor som beholder seg selv - ikke en mor som mister seg selv. Ring familievernkontoret og få noen å snakke med om tankene og følelsene dine! Anonymous poster hash: 16945...b82
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Støtter Annie b82. Det er trist å (delvis) miste barna, men det er MYE, mye verre å miste seg selv. Tro meg - jeg har prøvd. Hvis du ikke tar vare på deg selv kan du ikke by barna noe heller. Anonymous poster hash: 1f5ae...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå