Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Det går i det samme nesten hver gang. Misjonær, jeg på topp og bakfra. Ønsker forslag på andre stillinger for å variere, men ikke noe som er veldig merkelig. Er ute etter variasjon innenfor "det normale". Noen som har forslag? Anonymous poster hash: 9fe18...303
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Det går i det samme nesten hver gang. Misjonær, jeg på topp og bakfra. Ønsker forslag på andre stillinger for å variere, men ikke noe som er veldig merkelig. Er ute etter variasjon innenfor "det normale". Noen som har forslag? Anonymous poster hash: 9fe18...303 Deg på topp, men med ansiktet snudd mot bena hans! Anonymous poster hash: 59558...dbe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Analsex!! Anonymous poster hash: e0025...f21
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Dessverre ikke komfortabel med å prøve analsex. Anonymous poster hash: 9fe18...303
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Vet ikke hva stillingen heter, men jeg ligger på siden og han står på knærne med ett ben på hver side av det underste benet mitt. Det øverste legger jeg over skulderen hans, eller han holder rundt ankelen. En annen som er bra er bakfra liggende, men jeg snur meg sånn at begge bena mine henger over hoften hans. Da kan vi kysse, og jeg kan hjelpe til på klitoris samtidig. Anonymous poster hash: 4bd3a...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå