Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Krangler ikke særlig mye, men.. Føler han unngår meg mye. Er jeg hjemme på kvelden jobber han lenge og drar på trening etterpå. Kan fort ved fridager ta 4-5 dager med legging og Ettermiddager alene med ungene. Distanserer seg mer og prater mye med kompiser på messenger. Er vi borte fra hverandre tar han ikke særlig kontakt. Høres avvisende og lite intressert i på telefon dersom jeg ringer fordi mini vil høre pappa sin stemme. Ifjor tok han opp billån på nesten 200 000 uten å spørre først.. Felles økonomi. Bilen har fungert bra, men ville godt blitt spurt først. Tok abort for et par uker siden og møtte null empati. Nå har jeg dratt bort med ungene.. Vet ikke mere. Gjør aldri "kjæresteting" mer, selv om muligheten for barnevakt er der. Trist, egentlig. Anonymous poster hash: 45ba7...4ef
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Kompiser som gidder å sitte og prate på messenger??? Ja, ja... Høres ut som noe annet spør du meg... Anonymous poster hash: f627b...c51
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Kompiser som gidder å sitte og prate på messenger??? Ja, ja... Høres ut som noe annet spør du meg... Anonymous poster hash: f627b...c51 Han ene vet jeg gjør det ja. Tror ikke han skjuler noe, såvidt jeg vet da. Men føler meg ikke sett mer. Anonymous poster hash: 45ba7...4ef
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Kompiser som gidder å sitte og prate på messenger??? Ja, ja... Høres ut som noe annet spør du meg... Anonymous poster hash: f627b...c51 Mannen min har 3 kompiser som han skriver med daglig. Det er ikke sånn at alt er utroskap! HI, er han lei seg pga aborten? Anonymous poster hash: a2576...758
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Mannen min har 3 kompiser som han skriver med daglig. Det er ikke sånn at alt er utroskap! HI, er han lei seg pga aborten? Anonymous poster hash: a2576...758 Virker ikke sånn nei. Han er vel fornøyd over det... Anonymous poster hash: 45ba7...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå