Gå til innhold

Skal forlate kjæresten pga navnet, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken grunn skal jeg gi ham? Kan ikke si sannheten, at jeg ikke klarer navnet hans. Jeg kan ikke skrive det ned engang uten å brekke meg. Vi har vært sammen i 3mnd, og jeg har virkelig prøvd å venne meg til det, men klarer ikke. Så, hva kan jeg si til ham så han ikke blir så såret? Takk

Anonymous poster hash: acb13...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være et virkelig grusomt navn :o

Anonymous poster hash: a175e...565

Skrevet

At du ikke har de rett følelsene så derfor ønsker du å avslutte forholdet å gå vidre.

Anonymous poster hash: 2db99...233

Skrevet

Hehehe, du får lage et klengenavn/kosenavn på han du kan bruke da 😉

Ellers er vel klassikeren: "Det er ikke deg, det er meg"

Du har ikke de rette følelsene

Du er ikke klar for noe forhold

Anonymous poster hash: a47da...902

Skrevet

Han som heter Bamse? ;)

Anonymous poster hash: f08c8...b6c

Skrevet

Han heter vel Lurvelgg han da?

Anonymous poster hash: 2a1fa...8bf

Skrevet

Vet du... jeg gjorde det samme. Jeg skammet meg over navnet hans, jeg synes det var flaut å si at jeg var sammen med han og holdt det skjult for familie og venner hele den tiden vi var sammen. Jeg kalte han ikke ved navn, jeg sa "du" og det var skikkelig ubehagelig hele perioden på to uker vi var kjærester. Han het Thore, med h ja.

Vi var 11 år.

Jeg ble heldigvis voksen.

Anonymous poster hash: 1a3cc...bc9

Skrevet

Hvilken grunn skal jeg gi ham? Kan ikke si sannheten, at jeg ikke klarer navnet hans. Jeg kan ikke skrive det ned engang uten å brekke meg. Vi har vært sammen i 3mnd, og jeg har virkelig prøvd å venne meg til det, men klarer ikke. Så, hva kan jeg si til ham så han ikke blir så såret? Takk

Du er jo bare nødt til å skrive hva han heter her. Jeg blir kjempenysgjerrig, for det er mange navn jeg ikke synes er spesielt fine, men ennå har ingen navn fått meg til å brekke meg

Anonymous poster hash: 21bf7...dc2

Skrevet

Gjert-Fjert:)

Anonymous poster hash: 7387b...621

Skrevet

Rånni-Johnny

Bakstikkstuen?

Anonymous poster hash: c83aa...1a1

Skrevet

Si det som det er; at du er altfor umoden og blond for han.

Skrevet

Han som heter Bamse? ;)Anonymous poster hash: f08c8...b6c

Jeg tenkte det samme. ;)

Var vel på Kvinneguiden den tråden var?

Anonymous poster hash: 916f2...053

Skrevet

Kan ikke skrive navnet, for da kan vi bli gjenkjent. Dette her er ikke tull, kall det gjerne et navnfobi eller noe, men jeg kommer ikke over det 😞

Hi

Skrevet

Min eks heter Ingar, det syns jeg var litt flaut. Men det var ikke på grunn av navnet vi gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: 1ae3b...082

Skrevet

Jeg klarer ikke kalle mannens mormor ved navn. Hun heter Kjellfrid , jeg sier du, oldemor osv

Jobbet også med ei ung jente som het gjertrud, fryktelig vanskelig!!

Tellef er også rart for meg å si.

Anonymous poster hash: e5b93...821

Skrevet

Hvor gammel er du?

Det er ihvertfall ikke drømmemannen din, han har det bedre uten deg

Anonymous poster hash: c8d79...487

Skrevet

Det du sier er tull, HI.

Enten er du så glad i kjæresten din at du vil være sammen med han likevel, eller så har du andre grunner til å slå opp med han.

Så hva er den egentlig grunnen til at du ikke vil være sammen med han?

Anonymous poster hash: 13ba6...999

Skrevet

Jeg er også sammen med en som har et skikkelig TEIT navn som jeg bare hater. Likevel har jeg aldri vurdert å gå fra han, og jeg bruker navnet både skriftlig og muntlig. Selv om jeg oftere kaller han "vennen" ol. Barnet mitt sa faktisk for et par år siden: "du må love å ikke si dette til han for da tror jeg han blir lei seg men grunnen til at jeg alltid kaller han for ....... Er at jeg liker ikke navnet hans. Det er bare så teit liksom" hn var 6 år da haha😂❤️

Men jeg elsker kjæresten min og er stor av han uansett❤️ Dere har ikke vært sammen lenge så er vel ikke vanskelig å avslutte. Det er sikkert ikke riktig uansett om du ikke klarer å venne deg til det:)

Anonymous poster hash: 732a7...185

Skrevet

Herremin, hva er eksempler på navn som er så rare at de faktisk ikke kan brukes i det daglige? De eksemplene over her: gjertrud, kjellfrid, tellef er jo flotte og faktisk litt kule :).

Anonymous poster hash: 04d01...710

Skrevet

Herremin, hva er eksempler på navn som er så rare at de faktisk ikke kan brukes i det daglige? De eksemplene over her: gjertrud, kjellfrid, tellef er jo flotte og faktisk litt kule :).

Anonymous poster hash: 04d01...710

Tror jeg ville hatt problemer med navn som for eksempel Kent Ronny

Skrevet

Jeg har aldri likt navnet til min mann , Kenneth , men jeg elsker han ;)

Anonymous poster hash: 9a1e1...a46

Skrevet

Tror jeg ville hatt problemer med navn som for eksempel Kent Ronny

Kent Roger er merkelig 🙈🙈

Anonymous poster hash: c8d79...487

Skrevet

Vær ærlig med deg selv, Hi. Du forlater ham ikke pga. navnet hans, du forlater ham fordi du ikke har nok følelser for ham.

Så vær ærlig med både ham og deg selv.

Anonymous poster hash: b200a...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...