Gå til innhold

Vanlig å haike i 2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tol fly idag og deretter buss. Bussen skylle ta ca 1,5 time. Datteren min på 7 år kom i prat med en eldre mann på flyet, tror han var nærmere 80 år. Han skulle hente bilen sin og tilbudte oss skyss. Antagelig høflig ment, men det hadde aldri gått grunnet manglende bilsetet til barna, pluss at han kunne vært "hvem som helst", med rare intensjoner. Sa såklart nei. Kjenner jeg er skeptisk til sånt.

Anonymous poster hash: 05e0d...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også med meg jenta på 2 år..

Anonymous poster hash: 05e0d...c48

Skrevet

Jeg hadde også takket nei. Selv alene. Synd at det er slik, men jeg stoler ikke 100 % på noen jeg ikke kjenner eller vet godt hvem er.

Skrevet

Jeg sitter gjerne på med folk. Tar et kjapt bilde med mobile av registreringsnummer og sjåfør og sender til mannen. Da anser jeg det trygt nok.

Anonymous poster hash: aa4a8...387

Skrevet

Jeg sitter gjerne på med folk. Tar et kjapt bilde med mobile av registreringsnummer og sjåfør og sender til mannen. Da anser jeg det trygt nok.

Skrevet

Jeg er litt for naiv å har ofte haiket med folk jeg ikke kjenner.Til nå har det gått bra heldigvis.

Anonymous poster hash: f2ecb...626
Skrevet

Skikkelig trøst for mannen din å sitte igjen med det bildet av reg nummeret hvis dere blir utsatt for noe kriminelt 😟

Anonymous poster hash: 431fd...9b5

Skrevet

Skikkelig trøst for mannen din å sitte igjen med det bildet av reg nummeret hvis dere blir utsatt for noe kriminelt 😟

Anonymous poster hash: 431fd...9b5

Mye mindre fare for å bli utsatt for noe når politiet kan gå rett på riktig person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...