Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Vi tol fly idag og deretter buss. Bussen skylle ta ca 1,5 time. Datteren min på 7 år kom i prat med en eldre mann på flyet, tror han var nærmere 80 år. Han skulle hente bilen sin og tilbudte oss skyss. Antagelig høflig ment, men det hadde aldri gått grunnet manglende bilsetet til barna, pluss at han kunne vært "hvem som helst", med rare intensjoner. Sa såklart nei. Kjenner jeg er skeptisk til sånt. Anonymous poster hash: 05e0d...c48
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Hadde også med meg jenta på 2 år.. Anonymous poster hash: 05e0d...c48
LillePunk Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde også takket nei. Selv alene. Synd at det er slik, men jeg stoler ikke 100 % på noen jeg ikke kjenner eller vet godt hvem er.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sitter gjerne på med folk. Tar et kjapt bilde med mobile av registreringsnummer og sjåfør og sender til mannen. Da anser jeg det trygt nok. Anonymous poster hash: aa4a8...387
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sitter gjerne på med folk. Tar et kjapt bilde med mobile av registreringsnummer og sjåfør og sender til mannen. Da anser jeg det trygt nok. Anonymous poster hash: aa4a8...387
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Jeg er litt for naiv å har ofte haiket med folk jeg ikke kjenner.Til nå har det gått bra heldigvis. Anonymous poster hash: f2ecb...626
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sitter gjerne på med folk. Tar et kjapt bilde med mobile av registreringsnummer og sjåfør og sender til mannen. Da anser jeg det trygt nok. Anonymous poster hash: aa4a8...387 Skikkelig trøst for mannen din å sitte igjen med det bildet av reg nummeret hvis dere blir utsatt for noe kriminelt 😟 Anonymous poster hash: 431fd...9b5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Skikkelig trøst for mannen din å sitte igjen med det bildet av reg nummeret hvis dere blir utsatt for noe kriminelt 😟 Anonymous poster hash: 431fd...9b5 Mye mindre fare for å bli utsatt for noe når politiet kan gå rett på riktig person. Anonymous poster hash: aa4a8...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå