Gå til innhold

Skolesekken holdt knapt ett år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte beckmansekk til barnet mitt som begynte i første klasse i fjor. Det er allerede slitt hull på den så vi må kjøpe ny. De er jo så dyre! Må man virkelig kjøpe ny hvert år? Tenker at jeg egentlig bare kjøper en billig sekk... Hvor finner jeg det? Hvor stor burde sekken være?

Anonymous poster hash: ad417...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager har ungen klart det? Er det fabrikasjonsfeil, en dårlig søm eller noe?

Jeg jobber i bokhandel og selger Beckmannsekker, jeg har også 4 skolebarn som alle har Beckmannsekker. Har virkelig aldri opplevd at en sekk har blitt ødelagt på et år. Mine barn får nye sekker til 1.klasse, 4.klasse og til ungdomsskolen, de sekkene de da har vokst ifra har vært nesten like fine så de har jeg levert til hjelpesendinger til utlandet.

Det er 2 års garanti på Beckmannsekkene, så om det er en dårlig søm, en glidelås som har røket e.l. så kan du gå tilbake å klage. Om ungen har dratt sekken etter seg på bakken hver dag og slitt hull på den måten ville jeg kjøpt rimelige sekker så hun/han kan få ny hvert år ;)

Anonymous poster hash: ad9ca...8a1
Skrevet

Lurer også på hvordan dere har klart det.

Sekken til jenta mi var like fin da hun sluttet i tredje klasse, men fikk likevel ny da den førsteklassesekken var ganske barnslig.

Førsteklassingen min slenger sekken fra seg, men sekken ser ikke det minste slitt ut.

Anonymous poster hash: c8348...197

Skrevet

Anbefaler Norrøna. Uslitelige sekker som mine har hatt i 4-5 år. Når de nå skal begynne på ungdomsskolen ønsker de seg nye sekker, men de gamle er like fine :)

Anonymous poster hash: 63861...ed1

Skrevet

V kjøper bare Bergans.

Holder år etter år.

Anonymous poster hash: 060a2...07a

Skrevet

Kjøpte beckmansekk til barnet mitt som begynte i første klasse i fjor. Det er allerede slitt hull på den så vi må kjøpe ny. De er jo så dyre! Må man virkelig kjøpe ny hvert år? Tenker at jeg egentlig bare kjøper en billig sekk... Hvor finner jeg det? Hvor stor burde sekken være?

Beckmann sekk nr 1: brukt 1.-4. Klasse av et barn, og tre år i barnehage av bror. Den begynner å bli slitt.

Sekk nr2: brukt i 3 år, ser knapt brukt ut.

Sekk nr3: brukt i 3 år, ser heller ikke brukt ut.

Alle sekkene har pga diverse melkeuhell blitt vasket i maskin flere ganger..

Konklusjon: hvordan i all verden har sønnen din klart å slite ut en beckmansekk på 1 år??? :o Tenker det er produksjonsfeil og kanskje grunn til å klage.

Anonymous poster hash: 87a16...133

Skrevet

Hvor bor du? Vi har en nesten ubrukt beckmannsekk (blå) som skal gies bort..

Skrevet

Oj, da må det jo være en feil på den sekken - for det skal jo nesten ikke gå an (med mindre man går inn for det). Mine har hatt Beckman-sekker i mange år og de ser omtrent nye ut enda, og de (spesielt eldste) slenger sekkene fra seg over alt.

Anonymous poster hash: c4909...6ef
Skrevet

Vi har hatt noen slike sekker her i hus. De tre eldste har ikke ødelag sekkene sine, men minsta er en helt annen ting. jeg spurte henne på fleip om hun brukte sekken som en fotball og ungen svarte ja. Spurte meg litt etterpå om ikke det var normalt, alle gutta gjorde jo det på veien hjem. Og hun hadde ikke noe å snakke med jentene om på vei hjem, så hun gikk og sparka sekken hjem her dag med gutta. Nesten litt rart den varte så lenge som den gjorde tenkte jeg da.

Og da hadde vi hatt endel samtaler om den sekken før, men da var hun såååå forsiktig med den.

Anonymous poster hash: b7e82...e5f

Skrevet

Tror nok det er hard bruk hos dere ja hi 😊 Min ble ferdig med 3. året med samme sekk, og kan fint brukes neste år også. Han skal få ny sekk i femte klasse tenkte jeg, kan hende mønstret med super mario vil oppleves som for barnslig da 😜

Skrevet

Vi har hatt noen slike sekker her i hus. De tre eldste har ikke ødelag sekkene sine, men minsta er en helt annen ting. jeg spurte henne på fleip om hun brukte sekken som en fotball og ungen svarte ja. Spurte meg litt etterpå om ikke det var normalt, alle gutta gjorde jo det på veien hjem. Og hun hadde ikke noe å snakke med jentene om på vei hjem, så hun gikk og sparka sekken hjem her dag med gutta. Nesten litt rart den varte så lenge som den gjorde tenkte jeg da.

Og da hadde vi hatt endel samtaler om den sekken før, men da var hun såååå forsiktig med den.

Anonymous poster hash: b7e82...e5f

Hehe ikke så greit bestandig 😂😂😂

Skrevet

Min snart 2 klassing har og en sånn sekk og den er fortsatt like fin. Og han er av den aktive typen som ihvertfall sliter på klær og sånn

Anonymous poster hash: 6b7da...ea2

Skrevet

Vi hadde en Beckmann-sekk som ble helt fillete etter to år. Viste seg å være en produksjonsfeil. Var visst et parti m sekker av det aktuelle designet som Beckmann var kjent med hadde en svakhet i stoffet. Vi fikk ny sekk uten diskusjon.

Anonymous poster hash: 807be...e85

Skrevet

Husker ikke merke, men jeg klagde på en sekk som ble utslitt på et år av en 7. klassing. Fikk selvsagt ny. Så ville klaget.

Anonymous poster hash: 30a3f...b63
Skrevet

Enten er det noe feil med sekken, ellers så har den vært brukt til mye annet enn å bære på ryggen.....

Anbefaler osprey barnesekk. Veier en brøkdel av beckman-sekken og koster ca 400 kr. Toppmerkesekk.

Anonymous poster hash: 00276...457
Skrevet

har alltid kjøpt beckman, og alle har røket i sømmer o.l. fikk ny sist vi klaga..og må klage igjen nå. har bare erfaring med at de ikke er i god kvalitet. ryker fort og holder ikke mer en 1-2 år max.nå blir det ikke mer beckmann her

Anonymous poster hash: bbb4b...a04
Skrevet

jeg fikke n beckmann sekk da jeg gikk i første, den er like fin, 25 år senere ;) så kan ikke skjønne at din skulle bli ødelagt.

har ei datter som fikk det i første klasse. og den ser like fin ut. så tenker litt på bruken av sekken.

Anonymous poster hash: f6567...148
Skrevet

Bergans har våre. Har holdt veldig bra. Koster lite på XXL når de har kampanje. Tror vi betalte ca 230,-

Anonymous poster hash: 16837...b7a

Skrevet

Vi kjøpte Bergans for 2 år siden, og den ser like fin ut. Til tross for at den ikke akkurat har blitt behandlet varsomt. Er veldig fornøyd, og kommer ikke til å prøve noe annet.

Anonymous poster hash: 9486a...cae

Skrevet

De sekkene bruker å være gode, men tipper du har en "kaste sekken bortover asfalten" gutt :)

Min gjorde dette, alltid dårlig tid, sekken ble omtrent kastet inn i skolegården så han kunne forte seg å leke :D

Be han sette fra seg sekken pent, så holder den lengre :)

Anonymous poster hash: 24b80...131

Skrevet

Min 4.-klassing har en beckmannsekk som etter 4 år fortsatt er kjempefin. Hun får likevel ny nå. Den gamle skal brukes av lillesøster i barnehagen. Nå er hun en som passer veldig godt på tingene sine.

Anonymous poster hash: efac1...44f

Skrevet

To års garanti på beckmann, så da drar du tilbake til butikken. Men den har nok kanskje blitt behandlet i overkant røft også, for det er ganske slitesterke greier... Men, dra til butikken og få den byttet.

Anonymous poster hash: 6c23c...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...