Gå til innhold

Skal pass til barnet spleises på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skal mor betale hvis hun mottar bidrag? Finnes det noe nedskrevet om dette? :-)

Anonymous poster hash: 7b8a1...b7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes nok ingen regler på dette nei, og mor kan vel heller ikke pålegges å betale pass.

I praksis må vel den som skal på tur med barnet betale.

Anonymous poster hash: f20ea...d1a

Skrevet

Det er snakk om noen få hundrelapper.

Spar kampen til noe som betyr noe.

Anonymous poster hash: 5bf8a...b0e

Skrevet

Jeg har alltid betalt passene til ungene og er vel ikke noe å skrike om de skrave 300 kr.

Anonymous poster hash: 24449...2d3
Skrevet

Begge skal på tur :-) visste ikke at det bare kostet 300 kr.

Hi

Skrevet

Er det ikke bare snakk om 270,- eller noe sånt da? Gidder dere virkelig krangle om slike beløp? Stakkars unger...

Anonymous poster hash: 14af0...700

Skrevet

Er det ikke bare snakk om 270,- eller noe sånt da? Gidder dere virkelig krangle om slike beløp? Stakkars unger...

Anonymous poster hash: 14af0...700

Veldig veldig enig!!

Anonymous poster hash: b9d60...cf1

Skrevet

Hos oss var det veldig enkelt. Det er far med kjæreste og hennes barn som skal på tur til utlandet med vårt felles barn. Jeg skal kun feriere i Norge de neste årene. Ble derfor fars utgift.

Skal begge foreldre på tur til utlandet, så burde summen deles. Hadde det vært et potensielt krangletema, hadde jeg betalt alt selv (forutsatt at jeg trengte pass til reise).

Anonymous poster hash: 617d7...e92
Skrevet

Er det noen som har snakket om krangling da? Jeg bare lurer fordi mannen min betaler en del bidrag, og får stadig kvitteringer fra mor om at han må betale halvparten av forskjellige ting. Nå skal vi ordne pass til barnet og da lurer vi på hvem som skal betale for det.

Og nei, vi har ingen problemer med å betale 270 kr hvis det er det det koster. Men hvis det stod en eller annen plass at den som mottar bidrag skal betale for pass så hadde det vært greit å vite.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...