Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Med nr 1 hadde jeg planlagt snitt. Jeg blødde så og si ingenting etterpå. Brukte kun truseinnlegg og var så vidt jeg så noe antydning til blod første dagen . Ellers ikkeno. Med nr 2 som var et "hastesnitt" ikke noe kaos eller sånn,gikk rolig for seg,da fikk jeg helt sjokk av hvor mye blod som kom ut i ettertid. Store klumper og masse masse blod. Måtte bruke de store sykehusbleiene flere dager. Og blødde lenge . Hvordan kan det ha seg at det var så forskjellig? Er det normalt å ikke blø noenting ? Anonymous poster hash: 596b8...9c7
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Renselsen er et helvete! Anonymous poster hash: 36cd8...51f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg har bare tatt ks, og da blødde jeg i mange uker. Helt grotesk den første uka, så som en sterk mens i et par uker til, før jeg blødde lite/kunne bruke truseinnlegg et par uker til. Skal snart føde vaginalt, regner med resultatet blir det samme. Anonymous poster hash: 4ec2e...134
Kakao1234 Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 (endret) Jeg blødde i 4-5 uker etter mitt KS (planlagt, ikke hastesnitt). Var ekstremt mye de første 2-3 dagene så brukte ekstra store bind fra apoteket. Etter det kunne jeg bruke vanlige bind før jeg trappet ned til bare truseinnlegg på slutten. Var en drøm å bli ferdig med den j***** renselsen! Endret 22. juni 2016 av Kakao1234
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Blødde vel nesten like lenge etter mitt ks som ved den "vanlige" fødselen. Men nå var mitt ks av katastrofesorten Anonymous poster hash: 0b94f...2f7
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Blødde utrolig mye etter hastesnittet mitt, ante ikke at det var mulig å blø så mye! Blødde mindre etter det planlagte, men måtte likevel bruke sykehusets "bleier" i flere døgn. Anonymous poster hash: c879e...35e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Renselsen er den samme vettu, selv om det er ks eller ikke! Anonymous poster hash: b13ff...d29
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Venter fortsatt på renselsen etter ks, 9 år siden 😂 Anonymous poster hash: 88bf4...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå