Gå til innhold

Blødning etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg planlagt snitt. Jeg blødde så og si ingenting etterpå. Brukte kun truseinnlegg og var så vidt jeg så noe antydning til blod første dagen . Ellers ikkeno. Med nr 2 som var et "hastesnitt" ikke noe kaos eller sånn,gikk rolig for seg,da fikk jeg helt sjokk av hvor mye blod som kom ut i ettertid. Store klumper og masse masse blod. Måtte bruke de store sykehusbleiene flere dager. Og blødde lenge . Hvordan kan det ha seg at det var så forskjellig? Er det normalt å ikke blø noenting ?

Anonymous poster hash: 596b8...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renselsen er et helvete!

Anonymous poster hash: 36cd8...51f

Skrevet

Jeg har bare tatt ks, og da blødde jeg i mange uker. Helt grotesk den første uka, så som en sterk mens i et par uker til, før jeg blødde lite/kunne bruke truseinnlegg et par uker til.

Skal snart føde vaginalt, regner med resultatet blir det samme.

Anonymous poster hash: 4ec2e...134

Skrevet (endret)

Jeg blødde i 4-5 uker etter mitt KS (planlagt, ikke hastesnitt). Var ekstremt mye de første 2-3 dagene så brukte ekstra store bind fra apoteket. Etter det kunne jeg bruke vanlige bind før jeg trappet ned til bare truseinnlegg på slutten. Var en drøm å bli ferdig med den j***** renselsen!

Endret av Kakao1234
Skrevet

Blødde vel nesten like lenge etter mitt ks som ved den "vanlige" fødselen.

Men nå var mitt ks av katastrofesorten

Anonymous poster hash: 0b94f...2f7

Skrevet

Blødde utrolig mye etter hastesnittet mitt, ante ikke at det var mulig å blø så mye! Blødde mindre etter det planlagte, men måtte likevel bruke sykehusets "bleier" i flere døgn.

Anonymous poster hash: c879e...35e

Skrevet

Renselsen er den samme vettu, selv om det er ks eller ikke!

Anonymous poster hash: b13ff...d29
Skrevet

Venter fortsatt på renselsen etter ks, 9 år siden 😂

Anonymous poster hash: 88bf4...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...