Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Mannen ønsker det, baby er 7mnd. Jeg mener ikke fordi hun er nettopp feberfri og nesten ferdig med forkjølelsen. I tillegg spiser hun grøt 17.45 og stell og seng etterpå. Det er 15min i bil hver vei og da blir kvelden bare krøll. Da mener jeg heller at mannen og 6åringen skal gå og kose seg m grilling, leker osv i stedet for at vi skal stresse. Ammer også Anonymous poster hash: 657b2...35c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Jeg hadde tatt med mine da de var babyer. Denger vært enkle å ha med å gjøre, og hr ikke hatt faste rutiner før de var rundt 10 mnd. Anonymous poster hash: 419e4...533
Høstduft Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Så lenge hun er godt kledd og ikke blir kald, så synes jeg at forkjølelse ikke har noe å si så lenge allmenntilstanden er fin. Frisk luft har aldri tatt livet av noen Og ellers så tenker jeg at om noen rutiner brytes nå og da så gjør det ingenting. Ta med vogn, evt liggeunderlag og vinterpose, og la babyen sove der. På et eller annet punkt blir baby så trøtt at hun sovner uansett. Vi har feiret nyttårsaften i skogen, med vogn et år og pulk et annet, det gikk helt supert selv om poden for det meste var våken pga mange inntrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå