Gå til innhold

hvor mange mnder er de ok å ikke ha mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker diane. bruker å ha mens 3 kvar mnde. da jeg bare fortsetter på nytt brett. men nå er de sommer og jeg vil ikke ha mensen. kan jeg bare fortsette å ta til jeg vil ha mensen til høsten?

Anonymous poster hash: 191b4...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Skrevet

Hva står det i pakningsvedlegget?

Anonymous poster hash: 0606f...3c9

Skrevet

Absolutt ingen nødvendighet å ha mensen, faktisk er det "snillere" mot kroppen åta hormoner jevnt enn på og av. Pillefri uke er lagt inn pga villfarelse fra legemiddelindustrien om at kcinner vil ha mensen. Utrolig, men sant!

Anonymous poster hash: 9d302...0c8

Skrevet

I følge gynekologen min kan du la være helt til kroppen protesterer på det ved å gi småblødninger og spotting, da er det greit å ha en mens.

De som har hormonspiral, tar p-spøyte eller har sånn pinne i armen mister ofte mensen helt, ikke noe problem å gjøre det samme med pilla.

Anonymous poster hash: ee281...421
Skrevet

I følge gynekologen min kan du la være helt til kroppen protesterer på det ved å gi småblødninger og spotting, da er det greit å ha en mens.

De som har hormonspiral, tar p-spøyte eller har sånn pinne i armen mister ofte mensen helt, ikke noe problem å gjøre det samme med pilla.

Anonymous poster hash: ee281...421

Det har datteren min også fått beskjed om. Spis p piller i ett til du får blødning, ta så pause i 3 dager og start på igjen. Jeg har hormonspiral, ikke hatt en blødning på 7 år. Utrolig digg👏🏻👏🏻

Anonymous poster hash: a52c4...9a7

Skrevet

Jeg har prøvd å utsette mens i 14 dager, men min kropp godtar bare 1 uke utsettelse før mens kommer..... Går på p pillen. Dette er utrolig slitsomt så de som kan unngå mens er heldig 😀

Anonymous poster hash: 93ebc...624

Skrevet

Riktig som mange skriver her. Mensen er ikke nødvendig å ha, den har faktisk ingen positive hensikter, heller endel negative. Bare utsett den så lenge du kan :)

Anonymous poster hash: 0ae87...be1

Skrevet

takker😉 då blir de mensfritt noen mnder til😊

Skrevet

Legen min sier også at man kan fortsette å utsette til man får mellomblødinger. For de fleste er tre brett på rad max.

Anonymous poster hash: a70d6...5f2
Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen på fire år. Hormonspiral.

Ingen problem å utsette mensen om kroppen "spiller på lag". Da jeg brukte p-piller og hoppet over juksepillene så fikk jeg mensen uansett,4/5 dager ut i neste brett, hver eneste gang.

Anonymous poster hash: a9f7e...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...