Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Ser bort på hunden og katten vår og tenker at det er jaggu ikke bare oss mennesker som har trukket vinnerloddet ved å bli født i Norge. Gråter for den uendelige ondskapen de blir utsatt for i disse dager. Har donert penger til diverse organisasjoner men føler meg likevel helt maktesløs. Vil bare reise ned dit, ta med meg alle dyrene hjem og jevne hele stedet med jorden. Tragiske tanker, jeg vet, men urett og tortur mot dyr setter meg helt ut av spill Anonymous poster hash: c4b10...3ad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Hele den greia er bare grusom. Blir kvalm av å tenke på det. Vil også bare dra ned og redde dyrene og menneske som er med på det vil jeg sette på en fjellhylle de ikke kommer seg ned fra! (Beste jeg kom på i farten..) Anonymous poster hash: 41f8a...815
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Jeg lurer på hvorfor vi mennesker har fått det for oss at det er helt greit å slakte sau, gris og kyr for mat, mens det å slakte hund/katt er helt grusomt.. Jeg er uenig i måten hundene blir behandlet under denne festivalen, bare så det er sagt! Anonymous poster hash: 88708...860
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Jeg lurer på hvorfor vi mennesker har fått det for oss at det er helt greit å slakte sau, gris og kyr for mat, mens det å slakte hund/katt er helt grusomt.. Jeg er uenig i måten hundene blir behandlet under denne festivalen, bare så det er sagt! Anonymous poster hash: 88708...860 Det er jo først og fremst torturen folk reagerer på da. En ku/gris/sau blir verken slått, lemlestet eller levende kokt før eller under slakt i verdens i-land, selv ikke i Kina. Det har jo mye å gjøre med at det er tidkrevende, og produksjonsdyr(altså storfe/småfe) går på "samlebånd". Sier ikke at det er bra, men det virkelig ikke sammenlignbart med de pinsler hund og katt blir utsatt for nå i Kina. Så har du også aspektet med den svært så skitne hunde- og kattehandelen. Dyr blir lokket ut i gatene og fanget, og noens elskede kjæledyr blir stjålet for en skjebnesvanger død i denne festivalen. Anonymous poster hash: c4b10...3ad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Det er så grusomt som det kan få blitt. Og at de har hjerte til å gjøre de tingene de gjør! Hvordan kan mennesker være så onde? De skulle fått føle all den lidelsen de har påført dyra, da hadde nok ting forandra seg. Følg Noah og PETA på Facebook. Anonymous poster hash: 487c8...820
Kakao1234 Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Blir kvalm av hele greia! Jeg personlig mener vi bør ha respekt for andre kulturer og deres matvaner o.l. Så problemet i mine øyne er ikke at de spiser hunde-/kattekjøtt. Vi spiser jo ku i Norge også, mens den i India er hellig. Problemet er hvordan dyrene blir behandlet på og måten de blir slaktet på. Hører historier om at hundene gjerne er stjålet, altså er kjæledyrene til familier. De blir kokt og skoldet levende og hele opplegget er bare kvalmt! Orker ikke se videoer fra "festivalen", blir bare uvell.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Det er jo først og fremst torturen folk reagerer på da. En ku/gris/sau blir verken slått, lemlestet eller levende kokt før eller under slakt i verdens i-land, selv ikke i Kina. Det har jo mye å gjøre med at det er tidkrevende, og produksjonsdyr(altså storfe/småfe) går på "samlebånd". Sier ikke at det er bra, men det virkelig ikke sammenlignbart med de pinsler hund og katt blir utsatt for nå i Kina. Så har du også aspektet med den svært så skitne hunde- og kattehandelen. Dyr blir lokket ut i gatene og fanget, og noens elskede kjæledyr blir stjålet for en skjebnesvanger død i denne festivalen. Anonymous poster hash: c4b10...3ad Der tar du feil. Kuer/griser/sauer/kyllinger blir behandlet kjempe dårlig. Av en eller annen grunn ser vi på de som mindre verdt. Det finnes videoer der kuer blir grovt mishandlet. De stikker dem med høygafler, slår dem med jernstenger etc. Legger ved en video som viser hvordan dyr har det før de slaktes. https://youtu.be/kK_KEQb_YVA Anonymous poster hash: 4b08e...dc5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Jeg lurer på hvorfor vi mennesker har fått det for oss at det er helt greit å slakte sau, gris og kyr for mat, mens det å slakte hund/katt er helt grusomt.. Jeg er uenig i måten hundene blir behandlet under denne festivalen, bare så det er sagt! Anonymous poster hash: 88708...860 Du skjønner ikke det er kidnapping og tortur av hundene vi reagerer på? Syns du det er helt greitt at noen kidnapper og torturerer bikkja di før de dreper og spiser den? Anonymous poster hash: 41f8a...815
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 Du skjønner ikke det er kidnapping og tortur av hundene vi reagerer på? Syns du det er helt greitt at noen kidnapper og torturerer bikkja di før de dreper og spiser den? Anonymous poster hash: 41f8a...815 Selvfølgelig synes jeg ikke det er greit. Men jeg synes heller ikke at det er greit at vi slakter milliarder av dyr årlig på helt grusomme måter. Om det er katter, hunder, hester, kyr, griser, kylling eller fisk er meg revnende likegyldig. Ingen av dem fortjener å bli drept og spist. Anonymous poster hash: 4b08e...dc5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Du skjønner ikke det er kidnapping og tortur av hundene vi reagerer på? Syns du det er helt greitt at noen kidnapper og torturerer bikkja di før de dreper og spiser den? Anonymous poster hash: 41f8a...815 Er det seriøst ingen som leser hele innlegget jeg skriver? Jo, jeg skjønner jo at det er torturen mange reagerer på, men det er også mange som er sure fordi kineserne spiser "menneskets beste venn"! Det er ufattelig mange kyr, sauer og gris som blir mishandlet før de slaktes også! Men det er det selvsagt ingen som bryr seg om fordi det foregår bak lukkede dører. Med mindre man er veganer er det utrolig dobbeltmoralsk å klage på en hendelse i året der dyr blir mishandlet, mens man samtidig støtter en industri som mishandler dyr daglig. Anonymous poster hash: 88708...860
Elina Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 Sier du mens dyrenes holocaust skjer hver dag i Norge! Det er ikke noe bedre å spise gris, sau eller ku......og ikke noe værre å spise kund og katt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #12 Skrevet 22. juni 2016 Det er helt grusomt!!!! Grusomt, grusomt, grusomt. Har ikke ord! Håper alle donerer penger til de som jobber mot denne festivalen. Kjempelett via PAYPAL! Du bestemmer beløp selv! Legger ved link til siden jeg sikter til (det er ikke en link til groteske videoer) http://www.animalhopeandwellness.org/donate/ Anonymous poster hash: a3b89...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 Det er helt grusomt!!!! Grusomt, grusomt, grusomt. Har ikke ord! Håper alle donerer penger til de som jobber mot denne festivalen. Kjempelett via PAYPAL! Du bestemmer beløp selv! Legger ved link til siden jeg sikter til (det er ikke en link til groteske videoer) http://www.animalhopeandwellness.org/donate/ Anonymous poster hash: a3b89...ca2 De fleste av de som donerer er sikkert kjøttspisere.........noe som gjør dem til hyklere! Anonymous poster hash: 92d4b...a2e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #14 Skrevet 22. juni 2016 De fleste av de som donerer er sikkert kjøttspisere.........noe som gjør dem til hyklere! Anonymous poster hash: 92d4b...a2e OMG! Er du seriøs nå?! Trodde ikke at det gikk an å bli så dum..... Anonymous poster hash: a3b89...ca2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #15 Skrevet 22. juni 2016 OMG! Er du seriøs nå?! Trodde ikke at det gikk an å bli så dum..... Anonymous poster hash: a3b89...ca2 Ja, må være utrolig dum for å ikke tro at det kun er veganere som hisser seg opp over hundespisekjøtt festivalen! Så lenge de spiser kjøtt mens de donerer penger for å få slutt på yulinfestivalen så er de per definisjon hyklere! Anonymous poster hash: 92d4b...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå