Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sparer til mitt barn. Ikke så mye, 500 kr hver måned. Jeg har sagt til far at han og stebarnets mor må begynne å spare til sitt barn. Det gjør de ikke. Blir det da urettferdig den dagen mitt barn blir voksen og får det jeg har spart? Eller må jeg også spare til stebarnet? Anonymous poster hash: 039ea...80a
Mammaaaa? Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Stebarnet ditt har da to foreldre?! Ikke sparer du i skjul heller. Selvsagt får foreldrene spare selv. Har du og far felles økonomi kunne du eventuelt lagt av halvparten og latt resten være opp til mor.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Ikke urettferdig. Du sparer til dine barn, far sparer til sine. At far ikke sparer til sitt barn skal ikke gå utover ditt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Jeg sparer ikke til mitt stebarn nei Mine barn får i utgangspunktet mye mindre pga stebarnet kommer fra en rik familie Anonymous poster hash: 3303e...59e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Vi sparer til vårt stebarn (vi har fellesøkonomi). Setter av halvparten av den summen våre fellesbarn får. Den andre halvparten blir opp til mor. Jeg vet at mor også sparer, men ikke hvor mye. Anonymous poster hash: 61408...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå