Gå til innhold

Hva tror dere jeg veier imorgen??? Er så spent selv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg inn i vektklubb for en uke siden, full av motivasjon.

Føler jeg har vært veldig flink med kostholdet men vet jo aldri om vekten lystrer likevel 😂🙈🙄

Forrige uke veide jeg 66.7 om morgen, ikveld veide jeg 66.8. Hva veier jeg imorgen? Er i tillegg på slutten av mensen.

Om det så bare er minus 100gram så er jeg iallefall i gang 😜

Noen som vil være med på veien mot et lettere liv??

Anonymous poster hash: 63e91...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte i går. Har 20 kg som skal av etter svangerskap. Men må ta det rolig ettersom jeg ammer. Målet er 0,5 kg i uken. Det vil bli 40 uker til målet er nådd. Det virker usannsynlig lenge når jeg tenker på det, men samtidig brukte jeg jo 40 uker på å få de på. Og det er som regel tyngre å få de av...

Vanskelig å tippe hva du vil veie i morgen, men selv veier jeg ca 1 kg mindre om morgenen enn om kvelden ;)

Anonymous poster hash: 7b6de...5fb

Skrevet

Oh my god for et spørsmål. Er du i gang så er du i gang. Når jeansen begynner å sagge og klær ikke sitter bra, da er du på god vei. Hva du veier i morgen er irrelevant

Anonymous poster hash: 16680...095

Skrevet

Jeg har tatt av 10 kg på 6 mnd 👏👏

Anonymous poster hash: 61ac5...224

Skrevet

Jeg veide 75 når jeg fikk nokk. Satt meg som mål å ta av 10 kg i førsten. Nådde målet på 10 uker. 🙌 (La inn bilde her rett etter start) Nå veier jeg 64, å har vært stabil der i 1,5 mnd, har ikke tenkt hverken kosthold eller noe og har ikke prioritert trening pga eksamener. Hadde min første trening igjen i går, skal ned 3-4 kg til, tenker jeg skal bruke ca 5 uker på det. 👍 Stå på!

Anonymous poster hash: 57d68...c78

Skrevet

Hurra! Minus 600gram til tross for mensen og lite trening og ekstra mat 🙈😝👍

Skrevet

Hmmm...

I første innlegg har du vært veldig flink med kostholdet, i siste innlegg har du spist ekstra mat... Måtte du ha en unnskyldning når vekta ikke viste mer enn minus 600 g?

Anonymous poster hash: 0c156...46f

Skrevet

Jeg må også si det er spesielt at man etter kun 1 uke har klart å både spise for mye og trene for lite...veien mot målet kan bli lang.

Skrevet

Jeg har vært flink m kostholdet men skeiet litt ut ene kvelden smertene var som verst. Da ble d jo mer enn hva jeg burde

Skrevet

Dessuten har jeg allerede gått ned 21kg siden fødsel for 7'mnd siden. Nå er det de siste 6kg. Så om det tar litt tid, så gjør d det:)

Skrevet

Dessuten har jeg allerede gått ned 21kg siden fødsel for 7'mnd siden. Nå er det de siste 6kg. Så om det tar litt tid, så gjør d det:)

Du er rar 🙈

Anonymous poster hash: 61ac5...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...