Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 er ikke synlig overvektig forsi jeg er så høy men jeg er feit. vil gå ned minst 15 kilo. hjelp!! sluttet å røyke for ca 6 uker siden og har spist siden. alt jeg kommer over. godteri. store middager, gjerne 2 middager for dag. brus. chips. is. hvordan slutte. klarte å slutte på dagen med røyken. noen gode tips? Anonymous poster hash: e41eb...d20
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Slet med det samme. La merkelig nok ikke på meg, men var jo veldig usunt. For meg var løsningen rett og slett å sørge for å spise masse grønnsaker. Skar opp, la i boller og småknasket på det hele kvelden. Da ble jeg mett, og mumsebehovet ble tilfredsstilt. Søtsuget forsvant. Anonymous poster hash: 05c95...e11
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Gratulerer med å ha sluttet å røyke! Det at du greide det viser at du har all den viljestyrken du trenger for å nå snu også ditt forhold til mat. Aksepter at du ikke trenger noen trøst lenger istedenfor røyken. Spis mat som holder blodsukkeret ditt stabilt. Jo mer godtei og snacks du spiser, jo mer ustabilt blir blodsukkeret ditt, jo mer trang til å overspise får du. Om du spiser nok tidlig på dagen og så spiser slik at du holder blodsukkeret ditt stabilt resten av dagen, da vil suget forsvinne. Godt tips fra nr. to - ha grønnsaker oppskåret. Lag deg små prosjekter, håndarbeid, ordne bilder, små ryddeprosjekter hjemme, forberede julegaver.... hva som helst som kan få fokuset ditt på andre ting enn mat/godteri/sug. Du sluttet på dagen å røyke - du har all styrken og viljen du trenger for å snu dette nå! Anonymous poster hash: 99785...a72
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Begynn å strikk! Anonymous poster hash: 3f6cb...997
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 takk😊😊 jeg tenker alltid at jeg er ikke så feit og at de er andre som er verre en meg også spiser jeg et wienerbrød eller 2😣 kjæresten min sier jeg er vakker og passelig slik jeg er. men jeg vil gå ned i vekt og bli sporty. var de som var meningen me å kutte ut røyken og få bedre kondis. men har vert tett i nesen soden jeg sluttet og røyke så puster som en hval uansett. jeg elsker grønsaker da så skal prøve de 😊 hi Anonymous poster hash: e41eb...d20
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 takk jeg tenker alltid at jeg er ikke så feit og at de er andre som er verre en meg også spiser jeg et wienerbrød eller 2 kjæresten min sier jeg er vakker og passelig slik jeg er. men jeg vil gå ned i vekt og bli sporty. var de som var meningen me å kutte ut røyken og få bedre kondis. men har vert tett i nesen soden jeg sluttet og røyke så puster som en hval uansett. jeg elsker grønsaker da så skal prøve de hi Anonymous poster hash: e41eb...d20 Flere av mine venninner som har sluttet å røyke har opplevd det samme med å bli tett i nesen en god stund etter røykeslutt. Husk at røyken har tatt livet av mye flimmerhår, og når du slutter så vil du få tilbake disse. Da vil du også ha et bedre forsvar + at det er lettere for kroppen å rense ut slim osv. Det er en periode, så går det over. Med mine venninner så har det tatt fra uker til måneder. Snakket med en av dem for et par dager siden, hun fortalte at hun følte det som et mareritt da hun skulle begynne å trene ordentlig igjen, selv om hun har trent ganske bra hele livet. Men nå nyter hun å være mye bedre form enn tidligere. Så det går seg til, bare ha litt tålmodighet. Bruk tid på å trene opp kondisen, ikke press deg så mye at du mister motivasjonen. Det er bedre å bruke litt mer tid, da tror jeg også det er større sjanser for at du opprettholder treningen på sikt. Snakk fint til deg selv, skryt av alt du har gjort og alt du får til - og slutt å snakke deg selv ned, slutt å kritisere deg selv og din egen kropp. Vær stolt av at du har sluttet å røyke - vær snill med deg selv fremover Anonymous poster hash: 99785...a72
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 takk for svar😊 ja jeg prøver å tenke at jeg kan være glad jeg er frisk og slikt. men er veldig ireterende å være potte tett hele tiden. sår i halsen og hoster. skal til lege å få sjekket allergi. så de er utelukket ivertfall. Anonymous poster hash: e41eb...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå