Gå til innhold

Gravid rett før mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg vet det ikke finnes sikre perioder, men kan noen se på sannsynligheten i dette?

Jeg bruker ikke prevansjon da jeg ikke har hatt behov for det på en stund.

Jeg hadde ubeskyttet sex (uten utløsning inni meg, but still...) 5 dager før jeg fikk mensen sist.

Vanlig mens, like mye blod og like lenge som vanlig.

Dette er nå 3 uker siden.

Sex igjen et par ganger forrige uke (også uten at han kom i meg).

Hvor sannsynlig er det at jeg er blitt gravid?

Enormt kvalm og økt mengde utflod, men kan jo være psykisk...

Tester i morra, men tenker "høyt" i dag..

Anonymous poster hash: 24db2...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You and me both ! Tar ikke prevensjon da jeg ikke tåler noe, reagerer kraftig på hormoner og kobberspiralen vil ikle sitte skikkelig pga ekstremt bakoverbøyd livmor så jeg får ikke gått på do med nr to uten smerter fra et annet rike.

Har praktiser trygge perioder i 4 år og det har gått fint, ingen graviditet og jeg merker når jeg får eggløsning/ murring. I tillegg har jeg investert i slik fertilitetsklinikker som måler temperatur og noen engangsticks for eggløsning. I mai har jeg tatt eggløsningstester hver dag fra 20 mai da jeg ikke hadde merket egglødning, for å være sikker på å ikke bli gravid altså.

Har litt uregelmessig mens fra 4-6 uker, sist mens hadde jeg 1 mai. Tok graviditetstest 05 juni (negativ) tok test 10 juni (negativ) fikk litt brunlig utflod og tenkte jippo nå kommer mensen. Tok test på søndagskvelden. Etter at jeg sist uke følte meg litt tung i brystene, og hadde halsbrann en kveld. ----den var positiv 🙈 Vi har ikke hatt sex siden 1 juni testen. Diverse grunner som han er borte fra jobb og jeg har vært på miniferietur.

Men gravid har jeg altså blitt ca noen dager før forventet mens, med negative eggløsningstester fra 20mai og frem til 10 juni... Gikk gjennomdrøftet brukte eggløsningstester og kan skimte en skyggestrek rundt 03 juni (3 dager etter sist samleie) og vi hopper av i svingen men det kan jo komme noe litt før.

Så nå er jeg gravid....

Brun utflod hver dag, håper kroppen ordner opp selv og st jeg får en spontanabort

Anonymous poster hash: 403a0...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...