Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Navnediskusjon her hjemme! Takk for svar! Anonymous poster hash: bceb1...9e9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Ketsjup. Dessverre, for egentlig er det pent. Anonymous poster hash: 27a0a...bcf
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Liker det ikke. Hjelper ikke med ketchup-assosiasjoner... Anonymous poster hash: 64fd4...ae1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Jeg synes det er et kjempefint navn! Kjenner flere flotte Iduner 😉 Anonymous poster hash: c1f80...e37
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Ville hatt to nn'er. Altså Idunn Anonymous poster hash: 9a2d5...b8a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #7 Skrevet 21. juni 2016 Ketchup Anonymous poster hash: 6cdfc...df0
TPK Skrevet 21. juni 2016 #8 Skrevet 21. juni 2016 Egentlig et fint navn, men det blir litt mye ketchup dessverre. Finere med Idunn, men fortsatt ikke noe jeg ville valgt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #9 Skrevet 21. juni 2016 Et veldig fint navn, som jeg vurderte før eldste jenta mi ble født. Men pga ketchup-assosiasjoner "safet" vi og gikk for Frøya istedet Anonymous poster hash: 3b677...efe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 Ketsjup. Anonymous poster hash: 3ae64...c2e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #11 Skrevet 21. juni 2016 Helt ok, ikke noen favoritt hos meg. De fleste forbinder det med ketchup, noe hun fort vekk vil få høre ofte. Men mange navn som har assosiasjoner, er jo ikke noe så "farlig". Folk rundt forbinder det jo fort bare med henne. Anonymous poster hash: 286c1...48d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #12 Skrevet 21. juni 2016 Liker det! Kjenner to jenter med det navnet, ene skriver Idun, den andre skriver det Idunn. Tenker overhodet ikke på ketchup, blir jo vant med navnet! Anonymous poster hash: 1e70e...c5e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #14 Skrevet 21. juni 2016 Fint namn. Tenker på tanta mi, ikkje ketchup. Meir sånn at eg tenkjer på tante når eg ser ketchupen 😉. Anonymous poster hash: a0716...d8f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #15 Skrevet 21. juni 2016 Ketchup Anonymous poster hash: 7f2dc...6a3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #16 Skrevet 21. juni 2016 Ketsjup! (Og den irriterende Ketchup song..) Anonymous poster hash: d1e74...85a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #17 Skrevet 21. juni 2016 Neie nei, tenker bare på ketchup. Hva med Øydun? Anonymous poster hash: fc851...e36
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #18 Skrevet 22. juni 2016 Fint! Anonymous poster hash: d31d2...22f
soleia Skrevet 22. juni 2016 #19 Skrevet 22. juni 2016 Fint namn! Synd om ketchuppen skal tå øydelegge det.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #20 Skrevet 22. juni 2016 Synes det er nydelig. Vi kjenner en Idun i barnehagen, og jeg tenker overhodet ikke på ketchup når jeg hører det navnet. Jeg tenker på den søte lille jenta vi kjenner Tror det blir sånn for de fleste hvis dere velger det navnet, Idun er Idun, ikke først og fremst ketchup. Anonymous poster hash: f097e...4d3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #21 Skrevet 22. juni 2016 Fint. Har en stk i familien Anonymous poster hash: 7d0d6...166
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #22 Skrevet 22. juni 2016 Liker det godt! Nå er det så mange som heter Idunn så tenker ikke på ketchupen lengre. Synes også det er finere (og mer vsnligvtror jrg) med to n-er. Anonymous poster hash: ec508...bad
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #23 Skrevet 22. juni 2016 Jeg synes og det er flott. Synd hvis Idun Ketsjup fører til at færre bruker et så fint norrønt navn. Jeg synes jo at både Tine og Synnøve er flotte navn, selv om mange forbinder det med melk og ost. Anonymous poster hash: 60883...ed8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #24 Skrevet 22. juni 2016 Nydelig navn, tror jeg ville skrevet det Idunn. Anonymous poster hash: 67b17...071
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #25 Skrevet 22. juni 2016 Har aldri likt det. Anonymous poster hash: 7e989...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå