Gå til innhold

Hva synes du om navnet Idun?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnediskusjon her hjemme! Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: bceb1...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketsjup. Dessverre, for egentlig er det pent.



Anonymous poster hash: 27a0a...bcf
Skrevet

Liker det ikke. Hjelper ikke med ketchup-assosiasjoner...

 

Anonymous poster hash: 64fd4...ae1

Skrevet

Fint

 

Anonymous poster hash: 333a7...ec8

Skrevet

Jeg synes det er et kjempefint navn! Kjenner flere flotte Iduner 😉

 

Anonymous poster hash: c1f80...e37

Skrevet

Ville hatt to nn'er. Altså Idunn

 

Anonymous poster hash: 9a2d5...b8a

Skrevet

Ketchup

 

Anonymous poster hash: 6cdfc...df0

Skrevet

Egentlig et fint navn, men det blir litt mye ketchup dessverre. Finere med Idunn, men fortsatt ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Et veldig fint navn, som jeg vurderte før eldste jenta mi ble født. Men pga ketchup-assosiasjoner "safet" vi og gikk for Frøya istedet ;)

 

Anonymous poster hash: 3b677...efe

Skrevet

Ketsjup.

 

Anonymous poster hash: 3ae64...c2e

Skrevet

Helt ok, ikke noen favoritt hos meg. De fleste forbinder det med ketchup, noe hun fort vekk vil få høre ofte. Men mange navn som har assosiasjoner, er jo ikke noe så "farlig". Folk rundt forbinder det jo fort bare med henne.

 

Anonymous poster hash: 286c1...48d

Skrevet

Liker det! Kjenner to jenter med det navnet, ene skriver Idun, den andre skriver det Idunn. Tenker overhodet ikke på ketchup, blir jo vant med navnet!

 

Anonymous poster hash: 1e70e...c5e

Skrevet

Fint namn. Tenker på tanta mi, ikkje ketchup. Meir sånn at eg tenkjer på tante når eg ser ketchupen 😉.

 

Anonymous poster hash: a0716...d8f

Skrevet

Ketchup

 

Anonymous poster hash: 7f2dc...6a3

Skrevet

Ketsjup! (Og den irriterende Ketchup song..)

 

Anonymous poster hash: d1e74...85a

Skrevet

Neie nei, tenker bare på ketchup. Hva med Øydun?



Anonymous poster hash: fc851...e36
Skrevet

Fint!

 

Anonymous poster hash: d31d2...22f

Skrevet

Fint namn!  Synd om ketchuppen skal tå øydelegge det.

Skrevet

Synes det er nydelig. Vi kjenner en Idun i barnehagen, og jeg tenker overhodet ikke på ketchup når jeg hører det navnet. Jeg tenker på den søte lille jenta vi kjenner :) Tror det blir sånn for de fleste hvis dere velger det navnet, Idun er Idun, ikke først og fremst ketchup.

 

Anonymous poster hash: f097e...4d3

Skrevet

Fint. Har en stk i familien :)



Anonymous poster hash: 7d0d6...166
Skrevet

Liker det godt! Nå er det så mange som heter Idunn så tenker ikke på ketchupen lengre. Synes også det er finere (og mer vsnligvtror jrg) med to n-er.

 

Anonymous poster hash: ec508...bad

Skrevet

Jeg synes og det er flott. Synd hvis Idun Ketsjup fører til at færre bruker et så fint norrønt navn. Jeg synes jo at både Tine og Synnøve er flotte navn, selv om mange forbinder det med melk og ost.

 

 

Anonymous poster hash: 60883...ed8

Skrevet

Nydelig navn, tror jeg ville skrevet det Idunn.



Anonymous poster hash: 67b17...071
Skrevet

Har aldri likt det.

 

Anonymous poster hash: 7e989...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...