Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Hei 😀skal leiga nokon til å strikka hentesett. Kan nokon strikkeglade damer gje tips/bilete av dei finaste?? Gutt.. Anonymous poster hash: 5ee9f...706
Kjerringa med agurken Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Jeg hadde hjemmestrikket hvitt sett med silkebånd til min første, men har ingen til å strikke lenger. Blir lyseblått ullsett fra Lillelam denne gangen- nydelig Du kan jo se om settet nedenfor passer deres stil. Jeg syntes i alle fall at det så nusselig ut. http://strikkemette.blogspot.no/2013/10/hentesettet-til-lillebror.html?m=1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Tusen takk! Nydeleg, har videresendt det til ho som skal strikka. Veldig aktuelt! Tar gjerne i mot fleire tips!😀 Anonymous poster hash: 5ee9f...706
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Goklompen settet fra Klompelompe Anonymous poster hash: c42d9...a46
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Hentesettet til ministrikk 😍 Anonymous poster hash: 4a63a...e0d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Hentesett...? Kle ungen etter været. Anonymous poster hash: b508b...210
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Synes det er litt merkelig å kalle slike sett hentesett. Om barnet kommer om sommeren, kan det være altfor varmt med strikkede klær. Vår første gulpet ut alle klær vi hadde med på sykehuset. Hvilke klær hun hadde på i drosjen på vei fra sykehuset og hjem var ganske likegyldig. Bare vi som så det. Anonymous poster hash: 2d337...043
Serepta Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Synes det er litt merkelig å kalle slike sett hentesett. Om barnet kommer om sommeren, kan det være altfor varmt med strikkede klær. Vår første gulpet ut alle klær vi hadde med på sykehuset. Hvilke klær hun hadde på i drosjen på vei fra sykehuset og hjem var ganske likegyldig. Bare vi som så det. Anonymous poster hash: 2d337...043 Du synes dette var et godt og relevant svar på det hi lurte på?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #9 Skrevet 22. juni 2016 Synes det er litt merkelig å kalle slike sett hentesett. Om barnet kommer om sommeren, kan det være altfor varmt med strikkede klær. Vår første gulpet ut alle klær vi hadde med på sykehuset. Hvilke klær hun hadde på i drosjen på vei fra sykehuset og hjem var ganske likegyldig. Bare vi som så det. Anonymous poster hash: 2d337...043 See all the flying fucks I give.... Slutt å være så sur for ingen gadd å strikke til deg.. Anonymous poster hash: 80c5e...937
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 See all the flying fucks I give.... Slutt å være så sur for ingen gadd å strikke til deg.. Anonymous poster hash: 80c5e...937 Jeg fikk strikkede klær til begge barn, og det ble mye brukt. Synes bare uttrykket hentesett er så rart. Er jo likegyldig hva barnet har på under bilturen hjem. Anonymous poster hash: 2d337...043
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 Synes det er litt merkelig å kalle slike sett hentesett. Om barnet kommer om sommeren, kan det være altfor varmt med strikkede klær. Vår første gulpet ut alle klær vi hadde med på sykehuset. Hvilke klær hun hadde på i drosjen på vei fra sykehuset og hjem var ganske likegyldig. Bare vi som så det. Anonymous poster hash: 2d337...043 Der er jeg uenig med deg. Vi fikk hentesett fra barnets mormor, og syntes det var veldig fint å kle barna opp i dem når vi skulle kjøre dem hjem fra sykehuset. Klærne ble selvsagt brukt endel i ettertid også. Anonymous poster hash: d1d02...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå