Gå til innhold

Mannen min er en dritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skuffa og lei meg. I juli hadde vi kjøpt billetter til en konsert i Oslo (bor 3 timer unna) og planlagt kjæreste helg. ( vi har hatt en skikkelig vanskelig periode i forholdet den siste tiden.) Nå viser det seg at barnevakten dessverre ikke kan ha ungene likevel pga jobb. Jeg har prøvd å fikse en ny men det er vanskelig for hele helgen så jeg tenkte at 1 natt kunne være enklere selv om det ikke blir helt etter planen. I dag kom typen hjem fra jobb å sa at han hadde invitert 4 kompiser hit den helga og jeg kunne bare ta ungene med meg å gjøre noe annet... What! De skulle gjøre flere ting den helga som innebærer drikking så det passer liksom ikke å ha barn hjemme.. Han trekker til og med "det er ikke mine unger" kortet. Jeg synes det er så dårlig gjort.. Jeg har faktisk mest lyst til å bare gå å ikke se meg tilbake..

Anonymous poster hash: 89dad...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal gjøre det jeg. Gå å ikke se deg tilbake.

Anonymous poster hash: 23ff1...719

Skrevet

Han snakker jo veldig tydelig til deg - han forteller deg hva han prioriterer og hva han ikke prioriterer.

Dere har ikke felles barn? Da ville jeg gått.

Dere har slitt lenge, han virker ikke interessert i å fikse forholdet. Det å be deg og barna dine holde deg seg borte fordi han skal drikke hjemme med kompiser en hel helg.... ikke verdt det.

Anonymous poster hash: cf9bf...756
Skrevet

Det der er ikke en mann, det er en drittunge.

Anonymous poster hash: 4751a...ad3

Skrevet

Ja, nå er jeg lei. Det er jo ikke vits å være sammen med noen som ikke vil være sammen med meg. Jeg er redd for å ikke klare meg alene, men det går vel på en måte det også..

HI

Skrevet

dra dra den guttungen. drittsekk.

klare deg alene klarer du fint.

Anonymous poster hash: b07ca...07c

Skrevet

Helt enig med overskriften!

Anonymous poster hash: ead6f...6fb
Skrevet

Ja, nå er jeg lei. Det er jo ikke vits å være sammen med noen som ikke vil være sammen med meg. Jeg er redd for å ikke klare meg alene, men det går vel på en måte det også..

HI

Du, det var jeg også.

Men jeg klarte meg utrolig bra alene, mye bedre enn forvente og jeg slapp og ha en unge til på slep. Det var bare meg og mine barn og tenke på. Befrielse :)

Anonymous poster hash: 96224...299

Skrevet

Kvitt deg med den skrotnissen!

Anonymous poster hash: 9994d...7b4

Skrevet

Enig: Han er en dritt, og hvem trenger vel dritt i livet sitt?

Anonymous poster hash: 5d45d...c1f

Skrevet

Kom de avgårde og nyt friheten til drømmemannen dukker opp ;) Dette klarer du :)

Anonymous poster hash: b01f9...669
Skrevet

For det første er han ikke mannen din.

For det andre kan han vel egentlig knapt kalles en mann. Ordentlige menn gjør ikke sånt. Gå. Ikke se deg tilbake.

Anonymous poster hash: 2d629...358

Skrevet

Man skiller seg/går fra sånne og finner lykken på nytt når du er klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...