Gå til innhold

Noen som har blitt alene med tre små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre barn fra 4 år og nedover, jeg vurderer sterkt å gå fra mannen. Men vet ikke om jeg klarer å ha ansvaret for så små barn alene :( minste er bare baby! Men jeg klarer ikke å leve sånn her mer med mannen, han er så sur og hissig hver dag. Eneste han gjør fra han står opp til han legger seg er å være i dårlig humør. Kjefter, banner og sparker ting. Spesielt han eldste er han bare sur og utålmodig mot uansett hva han sier. Det er ikke noe hyggelig stemning her og jeg er redd barna skal ta skade av det :(

Økonomisk vil jeg klare meg godt da jeg har rundt 1 mill i årsinntekt. Men ser ikke hvordan jeg skal klare ansvaret for tre så små barn alene i hverdagen :( Han har alltid vært litt sur, men det ble verre etter vi fikk nr.3. Før det har jeg hatt alt ansvar for henting/levering osv, men nå som han har måtte ta over den biten der etter babyen kom så har det rakna fullstendig. Han blir så stressa og sur døgnet rundt! Tror ikke han helt visste hvor mye jobb jeg har hatt med det, og merker han takler det dårlig.

Vil gjerne høre erfaringer fra dere som har blitt alene med små barn. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 17990...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeid med å hente og levere barn? Tror et møte med en rådgiver hadde vært noe? Mannen din må vel tåle å hente og levere sine egne barn! Og så slemt å være sur mot eldste. Kanskje han er deprimert?

Anonymous poster hash: 7068d...3d4

Skrevet

Hvis du tjener så bra har du vel råd til å gå ned i stilling, så da får du jo mer overskudd. Han skal vel uansett ha samvær så du får litt avlastning. Lykke til!

Anonymous poster hash: e3151...f04

Skrevet

Dere er midt i den verste baby tiden med 3 barn. 1 barn er for den fleste mye så først og fremst all ære til dere begge. Du har nok tatt på deg veldig mye og han innså det ikke før men nå er det hans tur. I tillegg er dere begge stresset. Dere trenger avlastning først og fremst,du trenger da å snakke med ham om arbeidsfordeling. Altså,de fleste mødre blir alene med babyen og tar vare på den i 1 år,mannen drar på jobb. Han vet ingenting om våres hverdag. Men så kommer de andre barna og de må trå til. Kanskje han prøver å vinkle seg ut ved å spille sur. Ikke reager,ikke hjelp,han må gjøre jobben sin.

Anonymous poster hash: 825d2...c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...