Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Den har nå vil plutselig ikke lade lenger Den er til meg selv, trenger ingenting fancy på den. Blir stort sett bare brukt til å surfe rundt med. Anonymous poster hash: 291ef...efc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hvis stasjonær ville jeg nok valgt følgende pc: https://www.dustin.no/product/5010894496/prodesk-400-g2-mini Solgte mange av den i min tidligere jobb. Stabil og god pc med det man trenger og litt til. De billigste pc'ene der ute har som regel en dårlig prosessor eller dårlig harddisk. Denne har en i5 prosessor og ssd (superrask harddisk). Du slipper å måtte vente slik som med de fleste av billigmaskinene. Anonymous poster hash: 66018...d1a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Laptop: https://www.dustin.no/product/5010964745/probook-650-g2 Kommer jo an på budsjettet ditt, men det er bedre å legge litt penger i en pc som holder enn en som du hater etter mindre en måned. Hvis du kun surfer kan du jo selvsagt skaffe deg et nettbrett. Det vil være billigere Anonymous poster hash: 66018...d1a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Laptop: https://www.dustin.no/product/5010964745/probook-650-g2 Kommer jo an på budsjettet ditt, men det er bedre å legge litt penger i en pc som holder enn en som du hater etter mindre en måned. Hvis du kun surfer kan du jo selvsagt skaffe deg et nettbrett. Det vil være billigere Anonymous poster hash: 66018...d1a Takk for tips Tenkte på bærbar, og det var en fin pris på den der Men det er en eller annen HP Pavillion jeg har nå (var ganske dyr), ikke så glad i den. Noen andre merker du kan anbefale? Hva er viktig at jeg ser etter, og hva har jeg ikke bruk for? Er ikke så glad i nettbrett desverre Anonymous poster hash: 291ef...efc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Takk for tips Tenkte på bærbar, og det var en fin pris på den der Men det er en eller annen HP Pavillion jeg har nå (var ganske dyr), ikke så glad i den. Noen andre merker du kan anbefale? Hva er viktig at jeg ser etter, og hva har jeg ikke bruk for? Er ikke så glad i nettbrett desverre Anonymous poster hash: 291ef...efc Lenovo og Fujitsu er greie merker. Museknappen til Lenovo kan være litt irriterende men men. Er mye ekstra programvare som følger med som jeg ville ha avinstallert for en bedre opplevelse av pc'en. Jeg har håndtert mange reklamasjons- og garantisaker, og HP har definitivt hatt minst problemer (spesielt de to modellene som jeg linket til har vært dønn stabile). Acer og Asus har jeg desverre opplevd mye rusk og tull med. Det du burde ha er ssd harddisk, AMD eller I5/i7 prosessor, lik nettverksstandard som de jeg linket til tidligere + minst 4 gb med minne (helst 8).De bør ha sølebestandig tastatur. Når det gjelder oppløsning er dette avhengig av hva du liker best, men 1920*1080 er der beste for øynene (kalles full HD) men det er ofte litt dyrere enn hd+. Hvis du skal bruke nettbanken, handle etc ville jeg ha hatt num pad på siden (den med sidetallene). Hvis du vil ha en lettere pc kan du jo kutte ut dette. Jeg personlig foretrekker 15,6" skjerm pga lesbarheten, mens andre liker 11,14 eller 17" skjerm. Anonymous poster hash: 66018...d1a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #6 Skrevet 21. juni 2016 Lenovo og Fujitsu er greie merker. Museknappen til Lenovo kan være litt irriterende men men. Er mye ekstra programvare som følger med som jeg ville ha avinstallert for en bedre opplevelse av pc'en. Jeg har håndtert mange reklamasjons- og garantisaker, og HP har definitivt hatt minst problemer (spesielt de to modellene som jeg linket til har vært dønn stabile). Acer og Asus har jeg desverre opplevd mye rusk og tull med. Det du burde ha er ssd harddisk, AMD eller I5/i7 prosessor, lik nettverksstandard som de jeg linket til tidligere + minst 4 gb med minne (helst 8).De bør ha sølebestandig tastatur. Når det gjelder oppløsning er dette avhengig av hva du liker best, men 1920*1080 er der beste for øynene (kalles full HD) men det er ofte litt dyrere enn hd+. Hvis du skal bruke nettbanken, handle etc ville jeg ha hatt num pad på siden (den med sidetallene). Hvis du vil ha en lettere pc kan du jo kutte ut dette. Jeg personlig foretrekker 15,6" skjerm pga lesbarheten, mens andre liker 11,14 eller 17" skjerm. Anonymous poster hash: 66018...d1a Tusen takk Anonymous poster hash: 291ef...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå