Gå til innhold

Hvordan unngå gult hår ved hjemmefarging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips ønskes

Anonymous poster hash: 42e28...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste hjemneblekingen som ikke gir gult resultat er Depend blondering. Den er ganske sterk så må brukes med forsiktighet på allerede bleket hår og håret bør kures godt etterpå.

Anonymous poster hash: faf0f...da9

post-42-453528_thumb.png

Skrevet

Den eneste hjemneblekingen som ikke gir gult resultat er Depend blondering. Den er ganske sterk så må brukes med forsiktighet på allerede bleket hår og håret bør kures godt etterpå.

På hvilken måte forsiktighet? Har farget håret lysere før. Takk for råd.

Skrevet

Dekker den over hvite (grå) hår?

Skrevet

Den er sterk så hvis håret ditt er veldig slitt fra før kan det bli tyggiskonsistens hvis du bleker det flere ganger. Det kan jo skje med all bleking. Jeg har helt kort sveis så mitt klipper jeg jo veldig ofte så da blir det ikke slitt på samme måte som om du har langt. Anbefaler å ta striper og ta kun etterveksten når den kommer😊

Skrevet

Dekker den over hvite (grå) hår?

Ja

Skrevet

Fudge Sølvshampo etterpå. Beste som finnes!

Anonymous poster hash: 6682a...7a4

Skrevet

Den er sterk så hvis håret ditt er veldig slitt fra før kan det bli tyggiskonsistens hvis du bleker det flere ganger. Det kan jo skje med all bleking. Jeg har helt kort sveis så mitt klipper jeg jo veldig ofte så da blir det ikke slitt på samme måte som om du har langt. Anbefaler å ta striper og ta kun etterveksten når den kommer😊

Takker. Kan jeg farge den etterveksten jeg har nå med denne, og så stripe resten av håret? :)

Anonymous poster hash: 1217a...b60

Skrevet

Ville også hatt brukt silver shampo.

Skrevet

Har du veldig mørkt hår?Langt? Jeg ville ha penslet på i striper i etterveksten og muligens litt i lengden også om det er veldig gult fra før. Har du bilde av håret ditt? Litt lettere å gi råd da😊

Takker. Kan jeg farge den etterveksten jeg har nå med denne, og så stripe resten av håret? :)

Anonymous poster hash: 1217a...b60

Skrevet

Du kan bruke lilla/silvershampoo. Det hjelper også å investere i en toner (kan kjøpes hos frisør) den skal kun oppi vått hår og Max 10 minutter.

Wella har noen "wella color fresh"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...