Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Traff på en mor som hentet barnet sitt i barnehagen på en liten firhjuling. Mor hadde skikkelig hjelm, mens sønnen på 5 år satt flott bakpå uten hjelm! Jaja, seg selv først... Jeg såg de i går også, men da kjørte jeg før dem og tenkte ikke mer over det da jeg tok det som en selvfølge at barnet også hadde hjelm. Det var ihvertfall fire barnehageansatte som såg det. Man kan vel forvente at de tar det opp med mor? Eller er det helt greit? Anonymous poster hash: a2a25...ad1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Jeg hadde snakket med pedleder om å få politiet til å stå der og ha kontroll en dag. Eller var det bare den ene gangen? I såfall hadde jeg snakket med mor. Anonymous poster hash: 81879...866
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jeg hadde snakket med pedleder om å få politiet til å stå der og ha kontroll en dag. Eller var det bare den ene gangen? I såfall hadde jeg snakket med mor. Anonymous poster hash: 81879...866 Jeg har bare sett det i går og i dag. Det er som regel far som henter i bil når jeg treffer på dem. De bor ikke lenger borte enn de kunne gått om far ikke kan hente med bil. Jeg syns det er uansvarlig å kjøre på trafikkert vei uten hjelm. Anonymous poster hash: a2a25...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå