Gå til innhold

Forsikringsselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i forsikringsselskap kan dere ringe privat til de dere kjenner for å selge forsikring, eller hsr dere kundelister dere bruker? Grunnen til st jeg lurer er fordi ei jeg kjenner har begynt å jobbe for et forsikringsselskap, hun ringte her for ett par uker siden og skulle selge meg barneforsikring, med argumentasjon om at barna er det viktigste vi har. Jeg fortalte at vi hadde barneforsikring som vi er veldig fornøyd med, og hun lurte på hvor vi hadde den, for den hun solgte var best. Akkurat da gråt minsten, så jeg fikk ikke hørt ferdig på henne. Hun harcikke ringt igjen, og jeg har heller ikke tenkt til å ringe bsre for å si at vi har forsikring.

Så hva må dere forholde dere til? For jeg går ut i fra at det er visse prosedyrer man følger.

Anonymous poster hash: 3e0af...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, jeg har registrert meg i Brønnøysund registeret om at jeg ikke ønsker telefoner fra slike selskaper.

Hi

Anonymous poster hash: 3e0af...386

Skrevet

Hvis du har registrert deg mot salg har hun ikke lov til å ringe deg. Våre selgere får KUN ringe til kunder som vi har plukket ut til dem på forhånd. Hvis de bryter dette kan de miste lisensen.

Anonymous poster hash: 54709...654
Skrevet

Hos meg velger vi selv kundemassen MEN vi ringer ikke noen som er reservert i breg... Om man ringer venner/kjente som er reservert er dette avklart med vedkommende på forhånd dersom han/hun er rå .

Anonymous poster hash: 9a872...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...