Gå til innhold

Fy f...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sinnsykt lei av å være så feit.

Jeg var slank før jeg fikk tre barn. Etter det har det bare gått oppover. Jeg veier 30 kg mer enn før jeg fikk barn. Møkka lei av at jeg ser feit ut og ingenting av klær ser fint ut på meg.

Jeg har prøvd å slanke meg i årevis, ingenting virker.

Jeg har prøvd sunt kosthold, trening, kondisjon og styrke, telle kalorier, spist omtrent ingenting, lavkarbo, 5:2, shaker, xenical, reductil.

Absolutt ingenting hjelper, går ned kanskje 2-3 kilo og det kommer på 5 nye.

Jeg holder på i månedsvis før jeg prøver noe nytt.

Masse blodprøver er tatt, har litt lav forbrenning, men ikke lav nok til å få medisiner for det.

Jeg er i god form, ingen slabedask som sitter i sofaen hele dagen. Har bedre kondisjon enn de fleste av mine venninner.

Kom med dine beste tips! Alt mottas med stor takk.

Anonymous poster hash: 85516...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slankeoperasjon..... Vet flere som har gjort dette når alt håp er ute. Mulig noen kaller de late, men skal sies at de også har prøvd alt som deg.

Vil også ned 30 kg, men.......! Lykke til. :)

Skrevet

Håper i grunnen at jeg slipper slankeoperasjon. Det høres fryktelig dyrt ut, og det betyr vel mange uker borte fra jobb? Jeg har en fysisk tung jobb.

Skrevet

For meg hjalp lavkarbo og bevegelse. Jeg har gått ned 25 kilo.

Skrevet

Takk for tips, det er prøvd. Også i samråd med lege.

Skrevet

Lavkarbo med høyt fett? Eller bare lavkarbo?
Skrevet

Les boka "Det er ikke din skyld at du er tjukk". Jeg hadde også prøvd alt. Gikk ned litt så opp igjen mye! Men etter den kuren som er beskrevet i boka har vekta holdt seg nede, tross slurvete kosthold! Gikk forresten ned 24 kg på 14 uker på den kuren

Skrevet

Hva med å kontakte en ernæringsfysiolog som kan legge opp en matplan for deg? fordelen med det er jo at da vil dere være i kommunikasjon og h*n vil kunne justere matplanen hele veien for å se om det kommer resultater. Kjøp deg en fitbit eller lignende, en som teller kalorier så vil du få en ca oversikt over hvor mye du bruker per dag. Da er det også lettere å justere inntaket.

Anonymous poster hash: 08df6...ee7
Skrevet

Hva med å kontakte en ernæringsfysiolog som kan legge opp en matplan for deg? fordelen med det er jo at da vil dere være i kommunikasjon og h*n vil kunne justere matplanen hele veien for å se om det kommer resultater. Kjøp deg en fitbit eller lignende, en som teller kalorier så vil du få en ca oversikt over hvor mye du bruker per dag. Da er det også lettere å justere inntaket.

Ernæringsfysiolog er snakket med flere ganger. Kostholdet mitt er bra. kun små justeringer, resultatløst.

Skrevet

Les boka "Det er ikke din skyld at du er tjukk". Jeg hadde også prøvd alt. Gikk ned litt så opp igjen mye! Men etter den kuren som er beskrevet i boka har vekta holdt seg nede, tross slurvete kosthold! Gikk forresten ned 24 kg på 14 uker på den kuren

Hvor får du tak i hormontilskudd?

Anonymous poster hash: b766c...d3a

Skrevet

Ernæringsfysiolog er snakket med flere ganger. Kostholdet mitt er bra. kun små justeringer, resultatløst.

Hvordan kan du være 30kilo overvektig og ha et bra kosthold??

På tide å stikke finger'n i jorda og innse realitetene. Det er først da man kan oppnå endring.

Jeg har også vært svært overvektig. Dårlig kosthold, spise for mye, snacks og lite trim.

Det krever hardt arbeid og den største jobben er gjort i det øyeblikket du innser hva du må endre på. Selvsagt har man ikke et bra kosthold når man veier 30 kilo for mye. Enten dårlig mat og/eller for mye mat, og snop.

Anonymous poster hash: 75b0e...c89

Skrevet

Hvordan kan du være 30kilo overvektig og ha et bra kosthold??

På tide å stikke finger'n i jorda og innse realitetene. Det er først da man kan oppnå endring.

Jeg har også vært svært overvektig. Dårlig kosthold, spise for mye, snacks og lite trim.

Det krever hardt arbeid og den største jobben er gjort i det øyeblikket du innser hva du må endre på. Selvsagt har man ikke et bra kosthold når man veier 30 kilo for mye. Enten dårlig mat og/eller for mye mat, og snop.

Anonymous poster hash: 75b0e...c89

Jeg har vært 30 kg overvektig etter to veldig tøffe svangerskap. Jeg har hverken dårlige matvaner eller hang til snacks og snop. Ikke spiser jeg store mengder heller. Jeg er liten og har av helsemessige grunner vært noe inaktiv. Jeg har oppdaget noen ting med meg selv, blant annet at jeg må passe på D-vit fordi jeg går opp når jeg får mangel. Om det lagres mer fett eller om  det er fordi jeg blir sliten og lett tyr til raske karbs da er litt vanskelig å vite fordi jeg ikke husker så godt i de periodene. 

Skrevet

Nå er jeg så sinnsykt lei av å være så feit.

Jeg var slank før jeg fikk tre barn. Etter det har det bare gått oppover. Jeg veier 30 kg mer enn før jeg fikk barn. Møkka lei av at jeg ser feit ut og ingenting av klær ser fint ut på meg.

Jeg har prøvd å slanke meg i årevis, ingenting virker.

Jeg har prøvd sunt kosthold, trening, kondisjon og styrke, telle kalorier, spist omtrent ingenting, lavkarbo, 5:2, shaker, xenical, reductil.

Absolutt ingenting hjelper, går ned kanskje 2-3 kilo og det kommer på 5 nye.

Jeg holder på i månedsvis før jeg prøver noe nytt.

Masse blodprøver er tatt, har litt lav forbrenning, men ikke lav nok til å få medisiner for det.

Jeg er i god form, ingen slabedask som sitter i sofaen hele dagen. Har bedre kondisjon enn de fleste av mine venninner.

Kom med dine beste tips! Alt mottas med stor takk.

Fjern hvete fra kosten? Hørte om noen som gikk veldig ned av det, aner ikke hva grunnen var.

Slutt å tenke på kaloriene som fienden?

Begyn å meditere og gjøre yoga, kanskje det det er noe psykologisk som gjør at kroppen holder på fettet og lagrer?

Anonymous poster hash: 07122...2d1

Skrevet

Fjern hvete fra kosten? Hørte om noen som gikk veldig ned av det, aner ikke hva grunnen var.

Slutt å tenke på kaloriene som fienden?

Begyn å meditere og gjøre yoga, kanskje det det er noe psykologisk som gjør at kroppen holder på fettet og lagrer?

Anonymous poster hash: 07122...2d1

Takk for svar, hvete er vel kanskje det eneste jeg ikke har prøvd.

Det skal testes.

Skrevet

Takk for svar, hvete er vel kanskje det eneste jeg ikke har prøvd.

Det skal testes.

Du har jo prøvd lavkarbo, og da fjernet du vel hveten mer eller mindre regner jeg med

Har du prøvd å være i ketose?

Anonymous poster hash: ebc2a...236

Skrevet

Hva med å kjøre en runde med whole30?

Skrevet

Hvor får du tak i hormontilskudd?

legen;)
Skrevet

Anbefaler deg lavkarbo på den "ekte" måten. Det høres ikke helt ut som om at du virkelig har prøvd det ettersom du aldri har kuttet ut hvete før? Da tenker jeg maks 10-15 gr karbohydrater pr døgn.

Jeg tenker at det er viktig at du er ærlig med deg seg - virkelig ærlig! Det er utrolig så mye vi kan lyve for oss selv, men uansett hvor mange ganger man sier en løgn - blir den aldri sann. Den første kneika er å klare å endre tankesettet, når det er gjort så vil du på et eller annet hvis klare det. Jeg selv har gått ned 25 kg ved hjelp av lavkarbo (10-15 gr karbo). Min mor gikk ned 50 kg ved hjelp av å telle kalorier (sulte seg selv). Det er mulig uansett hva du velger å gjøre. Det dreier seg bare om tankesettet. Så lett å si, men vanskelig å gjennomføre - det er dessverre realiteten. 

Anonymous poster hash: 2a0db...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...